قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای

قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای

فهرست مطالب

در این مقاله، قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای را بررسی خواهیم نمود.

قفسه بندی مغازه و فروشگاه، یکی از ارکان مهم زیباسازی محیط کسب و کار است. علاوه بر مبحث ظاهری، استفاده از انواع قفسه ها در یک مغازه یا فروشگاه، می تواند منجر به چیدمان منظم وسایل و دسته بندی آنها شود که به صورت کلی، می تواند مزیت های مختلفی را به همراه داشته باشد.

قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای نشان دهنده هزینه خرید و مونتاژ یک واحد خاص از این نوع قفسه بندی است که اغلب برای نگهداری استفاده می شود.

قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای در آذر ماه 1402

در حال حاضر قیمت قفسه فلزی در آذر ماه سال 1402 از ست قفسه پیچ مهره با ابعاد 60*30*200 به قیمت 698000 تومان تا ست قفسه پیچ و مهره ای طول95عمق50 سانتیمتر به قیمت 1 میلیون تومان متغیر می باشد.

بر کسی پوشیده نیست که در هر محیط کاری اعم از مغازه، انبار و …، استفاده از قفسه ها، از ضروریات محسوب می شود. با توجه به انواع قفسه ها، انتخاب هر کدام از آنها می تواند به همراه مزیت هایی باشد.

از جمله قفسه های پرکاربرد در چیدمان و دسته بندی وسایل، قفسه فلزی پیچ و مهره ای است

از جمله قفسه های پرکاربرد در چیدمان و دسته بندی وسایل، قفسه فلزی پیچ و مهره ای است. این نوع از قفسه ها، دارای کاربرد بسیار گسترده بوده و می تواند مزیت های مختلفی را به همراه داشته باشد.

طبیعتا، برای تهیه چنین قفسه ای، نیازمند صرف هزینه خواهیم بود. به همین دلیل، ما در این مقاله، به بررسی عوامل موثر بر قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای می پردازیم و نکاتی را در خصوص تهیه آن، عنوان می نماییم.

همچنین، شما می توانید با مراجعه به وبسایت قفسه آنلاین یا تماس با کارشناسان این مجموعه، راهنمایی های لازم را در این خصوص، دریافت نمایید.

قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای را توصیه می کنیم مطالعه کنید.

قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای

قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای
قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای

همان طور که در مقدمه مقاله گفته شد، از کاربردی ترین انواع قفسه هایی که می تواند در انبار یا فروشگاه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد، قفسه فلزی پیچ و مهره ای است. این نوع قفسه ها، به قفسه های مشبک هم معروف است و کاربرد گسترده ای در اصناف مختلف دارد.

این نوع قفسه ها، بر اساس عوامل مختلفی می تواند قیمت های گوناگونی داشته باشد و این که بخواهیم عددی ثابت را عنوان کنیم، امری نادرست و اشتباه است. ما در ادامه، به مهمترین عوامل موثر بر قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای خواهیم پرداخت که حائز اهمیت است:

  • نوع کاربری

براساس نوع و کاربری و استفاده ای که قرار است از قفسه های فلزی پیچ و مهره ای استفاده کنیم، قیمت این نوع از قفسه ها می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر قصد استفاده از چنین قفسه هایی را در انبار داریم، تفاوت قیمتی محسوسی را نسبت به قفسه های فروشگاهی خواهیم داشت. زیرا از نظر قدرت و تحمل بار، ابعاد، متراژ و …، دارای تفاوت است.

  • ابعاد و متراژ

از عوامل موثر و مهم در خصوص قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای، ابعاد و متراژ قفسه ها خواهد بود که بر اساس موقعیت مکانی، نوع اجناس و …، می توان در ابعاد مختلفی سفارش داد و تهیه نمود.

به عنوان مثال، قفسه های مشبک برای انباری، به طول 95 سانتیمتر است و عرض آن، می تواند اعدادی مانند 20، 25 یا 35 یا به بالا باشد. با توجه با ابعاد و متراژ قفسه ها، شاهد تفاوت قیمت در قفسه های فلزی پیچ و مهره ای خواهیم بود.

طبیعتا، هرچقدر متراژ و ابعاد قفسه شما بیشتر باشد و شما نیاز به فضای بیشتری برای چیدمان وسایل خود داشته باشید، بایستی هزینه بیشتری برای تهیه این نوع قفسه ها نمایید.

به شما توصیه می کنیم، برای کسب مشاوره های لازم در خصوص ابعاد و متراژ مورد نیاز خود، با کارشناسان ما در سایت قفسه آنلاین، مشورت های لازم را انجام دهید و همچنین می توانید از وبسایت قفسه آنلاین، دیدن نمایید.

لطفا از پست حفاظ پلاستیکی جلوی قفسه دیدن کنید.

  • تعداد پیچ و مهره های به کار رفته

همان طور که ابعاد و متراژ، بر قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای تاثیرگذار است، تعداد پیچ و مهره هایی که لازم است برای نصب قفسه به کار رود نیز بر قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود.

زیرا برای مونتاژ و متصل کردن اجزای قفسه، در این نوع از قفسه ها، به پیچ و مهره های خاصی نیاز است که هر چقدر نیاز به پیچ و مهره های بیشتر بوده و همچنین ابعاد پیچ و اتصالات آن بزرگتر باشد، نیاز به صرف هزینه بیشتری خواهید داشت.

قفسه بندی های پیچ و مهره ای، به این صورت است که شامل کفی های صاف و فلزی، به همراه نبشی های مشبک و سوراخ دار است که این نبشی ها و ستون ها، به وسیله پیچ و مهره های مخصوص، به هم متصل می شود. مزیت استفاده از این نوع قفسه بندی ها، جداسازی این پیچ و مهره ها و حمل راحت قفسه ها است.

  • یک طرفه یا دو طرفه بودن

منظور از یک طرفه یا دوطرفه بودن قفسه های فلزی، این است که بتوان در یک طرف یا دو طرف آن، وسایل قرار دارد. به عنوان مثال، در فروشگاه های مواد غذایی، می توانیم قفسه های دو طرفه را مشاهده کنیم که در دو طرف قفسه ها، وسایل مختلفی چیده شده است و طبیعتا، تعداد وسایل بیشتری را در خود جای می دهد.

اما در قفسه های یک طرفه، صرفا از یک طرف آن می توان استفاده کرد و طرف دیگر آن، با اتصالات قوی، به دیوار و یا تکیه گاهی متصل می شود. در برخی از فروشگاه ها و انباری ها، می توانید قفسه های یک طرفه را مشاهده کنید.

در خصوص قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای، باید گفت که قفسه های دو طرفه، به دلیل قرار دادن فضای بیشتر برای استفاده، هزینه بیشتری نسبت به قفسه های یک طرفه خواهد داشت.

موارد فوق، از مهمترین عوامل موثر بر قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت قفسه آنلاین و همچنین مشورت با کارشناسان این مجموعه، اطلاعات دقیق تری در خصوص هزینه تهیه این نوع قفسه ها دریافت کنید و با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، اقدام به خریداری قفسه ها نمایید.

آشنایی با قفسه پیچ و مهره ای

آشنایی با قفسه پیچ و مهره ای
آشنایی با قفسه پیچ و مهره ای

حال که با مبحث قیمت قفسه های پیچ و مهره ای آشنا شدید، قصد داریم در ادامه، توضیحات کلی در خصوص این نوع قفسه ها ارائه نماییم. همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد، قفسه های فلزی پیچ و مهره ای یا مشبک، از پراستفاده ترین انواع قفسه ها محسوب می شود که در انواع فروشگاه ها، مغازه ها و انباری ها، مورد استفاده قرار می گیرد.

هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی چقدر است؟

این نوع قفسه ها، می تواند در انواع طرح ها و رنگ های مختلف تهیه و تولید شود

این نوع قفسه ها، می تواند در انواع طرح ها و رنگ های مختلف تهیه و تولید شود و در ابعاد مختلف، سفارشی سازی شده، تحویل مشتری داده شود. با استفاده از این قفسه ها، می توانید انواع کالا و محصولات خود را در دسته بندی های مختلف قرار دهید و در معرض دید عموم بگذارید و همچنین می توانید در انواع سوله و انباری ها، از قفسه های پیچ و مهره ای استفاده نمایید.

قفسه های پیچ و مهره ای، بدین گونه است که از جنس فلز بوده و از ورق های گالوانیزه استفاده می شود که مقاومت بسیار بالایی برای تحمل بار، خوردگی و رطوبت دارد.

البته لازم است که مراقبت های لازم از قفسه ها صورت گیرد تا در دراز مدت، ماندگار باشد. از آنجایی که قفسه های فلزی پیچ و مهره ای، از استحکام بالایی برخوردار است، شاهد استفاده از آن در انواع مشاغل هستیم و در قیمت های گوناگون و مختلفی عرضه می شود.

در وبسایت قفسه آنلاین، می توانید انواع قفسه های پیچ و مهره ای و قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای را مشاهده نمایید.

انواع قفسه پیچ و مهره ای و تفاوت قیمتی آن

انواع قفسه پیچ و مهره ای و تفاوت قیمتی آن
انواع قفسه پیچ و مهره ای و تفاوت قیمتی آن

قفسه پیچ و مهره ای، می تواند در انواع مختلفی تولید شود که کاربری خاص خود را دارد و طبیعا، بر قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای تاثیرگذار است. در ادامه، توضیحی در این خصوص ارائه می دهیم:

  • قفسه های پیچ و مهره ای سبک

قفسه های پیچ و مهره ای سبک، می تواند برای ذخیره کردن انواع کالاهای سبک مورد استفاده قرار گیرد و در انباری های کوچک، فروشگاه ها و … استفاده می شود.

با این که این نوع قفسه ها برای اقلام سبک طراحی شده است، اما دارای مقاومت و استحکام بالایی بوده و دارای تحمل بار مناسبی می باشد. تهیه قفسه فلزی پیچ و مهره ای سبک، نیاز صرف هزینه است که نسبتا مناسب بوده و در ابعاد و متراژ مختلف، می توان تهیه نمود.

  • قفسه پیچ و مهره ای سنگین

قفسه های پیچ و مهره ای سنگین، نوعی قفسه سفارشی سازی شده محسوب می شود که برای قرار دادن اجسام سنگین استفاده می گردد. در بسیاری از فروشگاه هایی نظیر فروشگاه ها ابزار و یراق یا انباری های بسیار عظیم، از این نوع قفسه ها استفاده می شود.

مهمترین مزیت این نوع قفسه ها، استحکام بسیار بالا و تحمل بار بسیار زیاد است که می تواند در هر طبقه، نزدیک به 300 الی 400 کیلوگرم بار را تحمل کند. همچنین، پیچ و مهره هایی که برای اتصالات آن استفاده می شود، دارای استحکام بسیار بالایی خواهد بود.

بنابراین، برای تهیه قفسه پیچ و مهره ای سنگین، نیاز به صرف هزینه بیشتری خواهید داشت و بایستی با توجه به نیاز خود، در ابعاد سفارشی اقدام به سفارش و تهیه نمایید و هزینه بیشتری نسبت به قفسه های سبک پرداخت کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تهیه انواع قفسه های فلزی پیچ و مهره ای از جمله قفسه های سنگین، با کارشناسان ما در مجموعه قفسه آنلاین، مشورت کنید.

مهم ترین ویژگی های قفسه های فلزی پیچ و مهره ای

مهم ترین ویژگی های قفسه های فلزی پیچ و مهره ای
مهم ترین ویژگی های قفسه های فلزی پیچ و مهره ای

حال که با قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای آشنا شدید، لازم است در خصوص مهمترین ویژگی های این نوع قفسه بندی، مواردی را اشاره کنیم که می تواند حائز اهمیت باشد:

  • از قفسه های پیچ و مهره ای، می توان در انبارهای بزرگی مانند قطعات یدکی، انبارهای فنی و … استفاده کرد.
  • این نوع قفسه بندی ها، به راحتی قابلیت مونتاژ، بازشدن و جابجایی راحت را دارد.
  • در انواع قیمت ها تهیه و عرضه می شود.
  • قابلیت تغییر اندازه و ارتفاع طبقات، در قفسه های پیچ و مهره ای وجود دارد که می تواند در هر شرایطی، به کار رود.
  • بر اساس نوع قفسه، می تواند از نوع سبک یا سنگین باشد که در هر حالتی، دارای استحکام و مقاومت بالایی خواهد بود.
  • تنوع در طرح و رنگ های مختلف، از ویژگی های بارز قفسه های مشبک است.
  • مقاومت بسیار زیاد در برابر خوردگی و فرورفتگی

شما می توانید با مراجعه به وبسایت قفسه آنلاین، انواع قفسه های فلزی پیچ و مهره ای را مشاهده نمایید و اطلاعات کاملی به دست آورید.

سوالات متداول در مورد قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای

سوالات متداول در مورد قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای
سوالات متداول در مورد قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای
  • قیمت قفسه های فلزی پیچ و مهره ای چقدر است؟

در خصوص قیمت و هزینه تهیه قفسه های فلزی پیچ و مهره ای یا همان مشبک، نمی توان عدد ثابتی را عنوان کرد و بر اساس عواملی مانند متراژ، نوع کاربری، نوع قفسه، تعداد پیچ و مهره های استفاده شده و …، می تواند متفاوت باشد.

  • آیا خرید قفسه های پیچ و مهره ای دست دوم، به صرفه است؟

به صورت کلی، توصیه نمی شود که قفسه های دست دوم خریداری شود. زیرا قفسه های دست دوم، با توجه به میزان دوام و ماندگاری، می تواند دچار مشکل باشد و از طرفی، قفسه های دست دوم، با این که حتی سالم هم باشد، ممکن است نیاز به تعمیرات و مراقبت هایی داشته باشد که باعث ایجاد هزینه خواهد شد.

  • میزان تحمل بار در سیستم قفسه بندی پیچ و مهره ای به چه صورت می باشد؟

بر اساس نوع قفسه بندی که می تواند سبک یا سنگین باشد، میزان تحمل بار در قفسه های سبک می تواند حدود 100 کیلو و برای قفسه های سنگین، تا 500 کیلوگرم باشد و بستگی به نوع کاربری خواهد داشت.

  • ابعاد و مساحت فضای استفاده در قفسه بندی مشبک یا پیچ و مهره ای مهم است؟

با توجه به این که قابلیت سفارشی سازی در قفسه بندی های مشبک یا همان پیچ و مهره ای وجود دارد، ابعاد و مساحت فضا، می تواند اولویت باشد. اما از آنجایی که قابلیت تنظیم ارتفاع در این نوع قفسه ها وجود دارد، می توان در هر ابعادی از آن استفاده کرد.

  • آیا تجهیزات انبار، در انتخاب نوع قفسه بندی موثر است؟

بله؛ شما باید با توجه به نوع کاربری خود و این که چه تجهیزاتی را روی قفسه ها قرار می دهید، اقدام به سفارش قفسه پیچ و مهره ای نمایید و این مسئله که تجهیزات انبار مهم است یا خیر، پاسخ ما مثبت خواهد بود و اهمیت زیادی دارد.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

ما در این مقاله، به بررسی قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای، پرداختیم و عوامل موثر بر هزینه خرید قفسه های فلزی پیچ و مهره ای را مورد بررسی دقیق قرار دادیم.

برای این که بتوانیم اقدام به تهیه این نوع قفسه ها کنیم، باید در ابتدا در خصوص نوع کاربری و تجهیزاتی که روی قفسه قرار می دهیم، اطلاعات کافی داشته باشیم و سپس اقدام به سفارش قفسه نماییم.

قفسه های پیچ و مهره ای، از پرکاربردترین انواع قفسه های فروشگاهی و انباری محسوب می شود و شما می توانید با بهترین قیمت و کیفیت، از وبسایت قفسه آنلاین، اقدام به تهیه این نوع قفسه ها نمایید.

همچنین، شما می توانید با کارشناسان ما در سایت قفسه آنلاین، در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را در خصوص خرید قفسه های فلزی پیچ و مهره ای یا همان مشبک، دریافت کنید.

بورس قفسه فلزی

بورس قفسه فلزی

در این مقاله، سعی می کنیم موضوع بورس قفسه فلزی را مورد بررسی قرار دهیم. لطفا ما را تا انتهای مقاله همراهی نمایید. آدرس بورس

ادامه مطلب »
ارزانترین قفسه برای مغازه

ارزانترین قفسه برای مغازه

در این مقاله، به بررسی ارزانترین قفسه برای مغازه خواهیم پرداخت. ما را همراهی نمایید. ارزانترین قفسه برای مغازه به عوامل مختلفی از جمله اندازه

ادامه مطلب »
طریقه نصب قفسه فلزی

طریقه نصب قفسه فلزی

در این مقالهاز قفسه آنلاین، سعی می کنیم به این سؤال پاسخ بدهیم که طریقه نصب قفسه فلزی چگونه است؟ با ما همراه باشید. یکی

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قفسه آنلاین با سال ها تجربه در امر مشاوره ، طراحی فضا ، فروش و اجرا سیستم های قفسه بندی برای تمامی مشاغل ، فروشگاه ها و کسب کارهای محتلف اعم از فروشگاه هیا غذایی و مایحتاج روزمره ، هایپرگوشت مرغ ،قنادی ها ،سوپر پروتئین ها …..

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید