هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی

هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی

فهرست مطالب

در این مقاله، به بررسی هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی می پردازیم. با ما همراه باشید.

قفسه فروشگاهی به قفسه هایی گفته می شود که به اجناس موجود در فروشگاه ها نظم می دهند. این قفسه ها می توانند محصولات را بهتر به مشتریان نشان دهند و در نهایت میزان فروش را افزایش دهند.

اگر از قفسه فروشگاهی استفاده نشود، هم فروشگاه نا مرتب می شود و هم مشتریان نمی توانند اجناس را پیدا کنند. در این متن، به بررسی هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی خواهیم پرداخت. در این راستا می توانید با متخصصین شرکت قفسه آنلاین در ارتباط باشید.

شرکت قفسه آنلاین، از معتبرترین تولیدکننده ها در این حوزه به شمار می آید. از آنجا که شما با مراجعه به شرکت قفسه آنلاین، از تولیدکننده خرید می نمایید، طبیعتا هزینه های شما نیز کاهش می یابد. همراه ما باشید.

لزوم استفاده از قفسه فروشگاهی

لزوم استفاده از قفسه فروشگاهی
لزوم استفاده از قفسه فروشگاهی

قبل از این که به بررسی هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی بپردازیم، بهتر است با لزوم استفاده از این نوع قفسه ها آشنا شویم. قفسه فروشگاهی می تواند به سیستم روشنایی مجهز شود و می توان فاصله بین طبقات آن را تغییر داد.

همچنین این قفسه ها تنوع رنگی بالایی دارند و برای هر فروشگاهی می توان از آنها استفاده کرد. قفسه های فروشگاهی به نرده محافظ مجهز هستند و از ریزش اجناس جلوگیری می کنند.

علاوه بر این، نصب آن ها به سادگی انجام می شود و می توانید اتیکت های آلومینیومی یا پلاستیکی را به آن ها وصل کنید. یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این قفسه ها، ارتقای مقاومت کفی های آن است.

در واقع اگر مشتری نیاز پیدا کند، می تواند مقاومت کفی قفسه ها را افزایش دهد. قفسه های فروشگاهی، قابلیت نصب گارد دارند تا چرخ سبدهای خرید به آنها گیر نکند. مشتریان می توانند این قفسه ها را در زوایا و فاصله های مختلفی قرار دهند و از آن ها استفاده کنند.

طبقات قفسه های فروشگاهی محکم هستند و وزن زیادی را می توانند تحمل کنند. روی این قفسه ها، سوراخ های پانچ شده ای قرار دارد تا مشتری بتواند هر طور که می خواهد آن ها را تقسیم بندی کند.

پوشش رنگی قفسه های فروشگاهی بسیار با کیفیت است و طول عمر بالایی دارد.

مزایای خرید قفسه فروشگاهی

مزایای خرید قفسه فروشگاهی
مزایای خرید قفسه فروشگاهی

استفاده از قفسه فروشگاهی، مزایایی را برای خریداران به همراه دارد که قبل از بررسی هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی، به آنها خواهیم پرداخت. اجناس فروشگاه باید در دسترس باشند تا فروشنده در سریع ترین زمان ممکن آن ها را به خریدار برساند.

همچنین محصولات مختلف باید در قسمت های جداگانه ای از هم قرار بگیرند، درست مانند قفسه فروشگاهی که چندین بخش دارد. با استفاده از این قفسه ها، نحوه ارائه محصولات به مشتریان بهبود پیدا می کند و مشتریان بیشتری جذب می شوند.

در واقع این قفسه ها، فضای بازی را برای دید مشتری ایجاد می کنند تا انتخاب برای او آسان تر شود. طراحی قفسه ها به گونه ای است که به پاکیزه نگه داشته شدن اجناس نیز کمک می کند.

قیمت قفسه فروشگاهی

قیمت قفسه فروشگاهی
قیمت قفسه فروشگاهی

هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی در میان همه آن ها یکسان نیست و برای اجناس با کیفیت تر، هزینه های بیشتری صرف شده است. برخی از قفسه های فروشگاهی با کیفیت تر بوده و طول عمر بیشتری دارند.

قطعا چنین قفسه هایی، قیمت بالاتری نسبت به قفسه های بی کیفیت دارند. در واقع قیمت نهایی قفسه های فلزی، به ابعاد و ضخامت ورقه های آن ها بستگی دارد.

قیمت قفسه های فروشگاهی، از مجموع قیمت های هر قطعه از آن به دست می آید. در نتیجه اندازه و ضخامت قطعات یک قفسه فروشگاهی، روی قیمت نهایی تاثیر گذار است.

همچنین کیفیت این قطعات، تاثیر زیادی روی افزایش یا کاهش قیمت نهایی دارد. قفسه هایی که با رنگ درجه یک رنگ شده باشند، قیمت بالاتری دارند.

به طور کلی قیمت قفسه های فروشگاهی، به موارد زیر بستگی دارد.

  • نوع ورق
  • ابعاد ورق
  • اندازه کفی
  • ستون های قفسه
  • ضخامت ورق
  • کیفیت رنگ

هزینه های پنهان

ما برای خرید وسیله ها و محصولات مورد نیازمان، مقداری پول پرداخت می کنیم که به آن، هزینه های آشکار می گوییم. ما هزینه های زیادی را به صورت پنهانی پرداخت می کنیم و از آن ها هیچ خبری نداریم. خیلی از مواقع، هزینه هایی که به صورت پنهانی پرداخت می شوند، بیشتر از هزینه های آشکار هستند.

پس برای کاهش هزینه ها باید در هر زمینه ای به فکر کاهش هزینه های پنهان باشیم. به همین علت در این متن، به بررسی هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی و موارد مربوط به آن خواهیم پرداخت.

هزینه های پنهان قفسه های فروشگاهی چیست؟

هزینه های پنهان قفسه های فروشگاهی چیست؟
هزینه های پنهان قفسه های فروشگاهی چیست؟

هزینه های پنهان، در صنعت و تولید اجناس مختلف وجود دارند اما اصولا به چشم نمی آیند. این هزینه ها تاثیر بسیار زیادی روی قیمت نهایی دارند و به همین علت در این مقاله، به بررسی هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی می پردازیم.

قفسه های فروشگاهی، یک دگرگونی خاصی را برای ساختمان های صنعتی و فروشگاه ها ایجاد کرد. اما به علت عدم آگاهی نسبت به هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی، ممکن است عده ای این محصول را گران قیمت بدانند.

صفحه حفاظ پلاستیکی جلوی قفسه را مشاهده کنید.

فاکتورهای مختلفی روی قیمت نهایی قفسه های فروشگاهی تاثیر دارد

اما فاکتورهای مختلفی روی قیمت نهایی قفسه های فروشگاهی تاثیر دارد که در ادامه مبحث، به آنها می پردازیم. برای این که بتوانیم هزینه های پنهان قفسه های فروشگاهی را به دست بیاوریم، باید با شرکت تولیدکننده و شرکت حمل و نقل مشورت کنیم.

  • هزینه های حمل و نقل قطعات و مواد اولیه
  • هزینه های حمل و نقل قفسه ها
  • هزینه های انتخاب سیستم مناسب
  • هزینه های استفاده از لیفتراک برای حمل و نقل
  • هزینه های بهینه سازی
  • هزینه های مربوط به پیدا کردن یک تولید کننده مناسب توسط فروشنده
  • هزینه های حمل و نقل برای فروشنده
  • هزینه های مربوط به حاشیه سود برای فروشنده
  • هزینه های مربوط به نگهداری قفسه های فروشگاهی برای فروشنده
  • هزینه های مربوط به فروش این قفسه ها توسط فروشنده

همه موارد بالا جزو هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی هستند که معمولا مشتریان محترم، کمتر به آن توجه می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به شرکت قفسه آنلاین مراجعه نمایید.

خرید از شرکت قفسه آنلاین

خرید از شرکت قفسه آنلاین
خرید از شرکت قفسه آنلاین

برای کاهش هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی و در نهایت برای خرید با قیمت کمتر، می توانید از شرکت قفسه آنلاین خرید کنید. شرکت قفسه آنلاین به خوبی نیازهای مشتریان را درک می کند و با توجه به آن، قفسه ها را ارائه می دهد.

همچنین این شرکت به شما در صرفه جویی هزینه ها و صرفه جویی در وقت کمک می کند. در واقع این شرکت، هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی را کم می کند و به فکر رفاه حال مشتریان است.

یکی دیگر از ویژگی های شرکت قفسه آنلاین این است که خیلی سریع و کاملا به موقع قفسه ها را به مشتریان تحویل می دهد.

اگر قفسه مورد نیاز در انبار وجود داشته باشد، خیلی سریع به شما تحویل داده می شود؛ اما اگر در انبار موجود نباشد، در سریع ترین حالت ممکن تولید شده و به دست مشتریان گرامی می رسد.

پس به شرکت قفسه آنلاین اعتماد کنید و با خیال راحت از آن خرید کنید. زیرا با توجه به این که از یک تولیدکننده معتبر خرید می کنید، هزینه های شما بسیار کاهش می یابد.

صفحات قفسه انبار و قفسه راک سنگین را مشاهده کنید.

چرا باید از شرکت قفسه آنلاین خرید کنیم؟

ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا باید از شرکت قفسه آنلاین خرید کنیم؟ مزیت این شرکت نسبت به دیگر شرکت ها چیست و چه امکاناتی را برای مشتری فراهم می آورد؟

در واقع می توانید با قیمت کمتر خرید کنید. در قسمت های قبلی مقاله که هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی را بررسی کردیم، متوجه شدیم که همه آن ها به تولیدکننده مربوط نمی شوند. از میان کل هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی، موارد زیر در فرآیند فروش ایجاد می شوند.

  • هزینه های مربوط به پیدا کردن یک تولیدکننده مناسب توسط فروشنده
  • هزینه های حمل و نقل برای فروشنده
  • هزینه های مربوط به حاشیه سود برای فروشنده
  • هزینه های مربوط به نگهداری قفسه های فروشگاهی برای فروشنده
  • هزینه های مربوط به فروش این قفسه ها توسط فروشنده در فرایند فروش این محصول ایجاد می شوند.

برای انجام هر کدام از مراحل بالا باید هزینه شود که این مسئله، هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی را افزایش می دهد. برای صرفه جویی در هزینه، باید از شرکتی خرید کنید که هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی را کاهش می دهد.

در واقع اگر به طور مستقیم از تولید کننده خرید کنید و هیچ فروشنده ای دخیل نباشد، هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی کاهش پیدا کرده است.

شرکت قفسه آنلاین، فروش محصولات خود را به صورت آنلاین انجام می دهد و اجناس را مستقیما به مشتریان می رساند. حذف واسطه در این میان، هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی را کم می کند که این به نفع مشتریان است.

انواع قفسه های فروشگاهی

انواع قفسه های فروشگاهی
انواع قفسه های فروشگاهی

یکی از موارد اثر گذار روی هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی، نوع این قفسه ها است. در واقع هر نوع قفسه فروشگاهی، ویژگی های مخصوص به خود را دارد و به نوعی تولید و نگهداری می شود.

به همین علت هزینه های پنهان در انواع قفسه های فروشگاهی یکسان نیست. در این قسمت از نوشتار، با انواع قفسه های فروشگاهی آشنا خواهیم شد.

  • قفسه یک طرفه دیواری

قفسه یک طرفه دیواری، روی دیوار و با کمک تجهیزات مختلف نصب می شود. ارتفاع این قفسه ها به ارتفاع دیوار بستگی دارد و با توجه به آن می تواند تعداد طبقات مختلفی داشته باشد. قفسه دیواری یک طرفه، هم می تواند از جنس ام دی اف باشد و هم از جنس فلز. جنس فلزی مقاومت بیشتری دارد و برای اجناس سنگین مناسب تر است.

  • قفسه یک طرفه ایستا

قفسه یک طرفه ایستا به عنوان پرطرفدارترین و پرکاربردترین قفسه های فروشگاهی شناخته می شود. این قفسه ها همان طور که از نامشان پیدا است، خود ایستا هستند، بر خلاف قفسه قبلی که به دیوار وابسته بود.

طبقات این نوع قفسه درست روی ستون های آن قرار می گیرد و به دیوار وصل نمی شود. قفسه های خود ایستای یک طرفه، با توجه به نوع استفاده می توانند ابعاد و جنس متفاوتی داشته باشند.

به طور مثال اگر قرار است این قفسه ها پشت کانتر قرار بگیرند، باید عمق کمتری داشته باشند تا صندوقدار برای رفت و آمد دچار مشکل نشود. این قفسه ها به علت این که کاربرد گسترده ای دارند، در طرح ها و مدل های مختلفی  تولید می شوند.

  • قفسه دو طرفه

قفسه های دو طرفه تاثیر بسیار مناسبی روی چیدمان فضای فروشگاه شما دارند زیرا به طور بهینه از فضا استفاده می کنند.

اگر قصد دارید به بهترین شکل ممکن از فضای داخل فروشگاه خود استفاده کنید، باید قفسه های دو طرفه را خریداری کنید. این نوع قفسه ها در راهروی فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند و دارای ارتفاع کوتاه تری هستند.

علت ارتفاع کمتر قفسه های دو طرفه این است که مشتریان، دید بهتری نسبت به کالاها داشته باشند. این نوع قفسه ها مانند قفسه های یک طرفه، در طرح ها و مدل های مختلفی تولید و به بازار وارد می شوند.

علاوه بر این، قفسه های دو طرفه با توجه به نوع کاربری، می توانند ابعاد مختلفی داشته باشند.

  • قفسه گرد

قفسه های گرد با طراحی جذابی که دارند، می توانند به طور خاصی به فروشگاه شما نظم دهند. البته قفسه های گرد نمی توانند برای همه اجناس مناسب باشند و قبل از خرید باید از مناسب بودن آن با محصولات خود مطمئن شوید.

البته توجه کنید که این قفسه ها نسبت به قفسه های دو طرفه، به فضای بیشتری نیاز دارند. به همین علت شاید برای فروشگاه های کوچک، خرید قفسه گرد، زیاد درست نباشد.

بنابراین بهتر است قبل از اقدام به خرید قفسه فروشگاهی، از ویژگی های قفسه مورد نیاز خود مطمئن شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر، به سایت شرکت قفسه آنلاین مراجعه نمایید.

خرید قفسه فروشگاهی

همان طور که با انواع قفسه های فروشگاهی آَشنا شدید، هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند. به طور مثال برخی از قفسه ها مناسب فروش کیک و برخی دیگر مناسب فروش اکسسوری هستند.

برخی از محصولات نیاز به فاصله بیشتر بین طبقات دارند و برخی دیگر چنین نیستند. ممکن است بعضی از اجناس به شیب و برخی دیگر به لیبل و برچسب احتیاج داشته باشند.

قفسه های فروشگاهی می توانند همه نیازهای فروشندگان را برآورده کنند و محصولات آن ها را به خوبی ارائه دهند. اگر قصد خرید قفسه فروشگاهی دارید، فقط کافی است به سایت شرکت قفسه آنلاین مراجعه کنید و قفسه مورد نیاز خود را سفارش دهید.

ثبت سفارش قفسه آنلاین

اکنون ممکن است با این سوال مواجه شوید که چگونه از شرکت قفسه آنلاین، قفسه سفارش دهیم. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که کافی است وارد سایت https://ghafaseonline.com/ شوید.

در ابتدا می توانید گزینه دانلود کاتالوگ و نمونه ها را انتخاب کنید و با محصولات این شرکت آشنا شوید. سپس باید تولیدات شرکت قفسه آنلاین را با توجه به نیازهای خود بررسی کرده و یک کدام را انتخاب کنید.

در نهایت به راحتی می توانید قفسه مورد نظر خود را سفارش داده و آن را خریداری کنید. همچنین می توانید با ورود به قسمت تماس با ما، با مسئولان مربوطه در تماس باشید و از آن ها راهنمایی بگیرید. یکی دیگر از ویژگی های شرکت قفسه آنلاین، پاسخگویی مناسب به مشتریان و راهنمایی آن ها است.

پس اگر به دنبال کاهش هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی هستید، به سایت شرکت قفسه آنلاین مراجعه نموده و از شرکت قفسه آنلاین خرید کنید.

نکات مهم برای خرید قفسه فروشگاهی

اکنون که با هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی به طور کامل آشنا شدیم، وقت آن رسیده است که به نکات لازم برای خرید این محصول بپردازیم.

  • قبل از خرید قفسه فروشگاهی، حتما ابعاد محیط و محل قرارگیری آن را به طور دقیق مشخص کرده باشید. در این صورت می توانید خرید مناسبی داشته باشید و قفسه به خوبی در فروشگاه شما جای می گیرد.
  • با توجه به محصولاتی که قصد فروش آن ها را دارید، تعداد هر طبقه و ارتفاع قفسه ها را به طور کامل تعیین کنید.
  • حتما قفسه های فروشگاهی را با توجه به نوع کاربری آن خریداری کنید. یعنی قفسه ای که برای اجناس شما (مواد غذایی، مواد شیمیایی، …) مناسب است را بخرید.
  • وزن اجناسی که قرار است روی قفسه های فروشگاهی قرار بگیرد را تعیین کنید تا خرید مناسبی داشته باشید. در واقع باید وزن جنس در هر یک متر از قفسه را مشخص کنید تا قفسه فروشگاهی متناسب با آن را خریداری کنید. همان طور که می دانید، قفسه هایی با ضخامت بیشتر، مناسب اجناس سنگین تر هستند.
  • هنگام خرید باید به شرایط محیطی فروشگاه خود توجه کنید تا خرید خوبی داشته باشید. به طور مثال اگر محیط کار شما مرطوب است، باید از قفسه ها با رنگ الکترواستاتیک استفاده کنید.

خرید قفسه فروشگاهی با کیفیت

خرید قفسه فروشگاهی با کیفیت
خرید قفسه فروشگاهی با کیفیت

تا این قسمت از مقاله، به معرفی هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی پرداختیم و برای کاهش هزینه ها، شرکت قفسه آنلاین را به شما معرفی کردیم. اما صرفا نباید به دنبال خرید قفسه های فروشگاهی ارزان قیمت باشید زیرا اجناس ارزان،  معمولا کیفیت کمی دارند.

قفسه فروشگاهی مناسب، با متریال با کیفیت ساخته شده است و در نهایت طول عمر بیشتری دارد. در واقع علت پیشنهاد ما برای خرید از شرکت قفسه آنلاین، کاهش در هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی است.

اگر ارزان تر بودن شرکت قفسه آنلاین به علت متریال بی کیفیت بود، محصول نهایی کیفیت مناسبی نداشت. پس قبل از خرید قفسه فروشگاهی، حتما از معتبر بودن برند سازنده و مواد مصرفی آن مطلع شوید.

اگر قفسه فروشگاهی ویژگی های زیر را داشت، کیفیت بالایی دارد و با خیال راحت می توانید آن را خریداری کنید.
  • متریال اولیه آن مرغوب و با کیفیت باشد.
  • ضخامت ورق های آن استاندارد باشد.
  • ستون ها و براکت ها به اندازه کافی مقاوم باشند.
  • قفسه بتواند به خوبی محصولات را ساپورت کند.
  • از رنگ با کیفیتی برای ساخت آن استفاده شده باشد.

مزایای خرید از شرکت قفسه آنلاین

مزایای خرید از شرکت قفسه آنلاین
مزایای خرید از شرکت قفسه آنلاین

چند سالی است که خرید آنلاین در میان مردم، طرفداران زیادی پیدا کرده است و عده زیادی آن را به خرید حضوری ترجیح می دهند. از دوران کرونا و فاصله گذاری های اجتماعی، خرید اینترنتی در میان مردم محبوب تر شد.

خرید از شرکت قفسه آنلاین، همان طور که از نام آن پیدا است، به صورت آنلاین انجام می شود. به همین علت، خرید از این شرکت مزایای زیادی را برای مشتریان به همراه دارد.

در واقع تنها مزیت خرید قفسه فروشگاهی از شرکت قفسه آنلاین، کاهش هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی نیست. در این قسمت از متن، به معرفی مزایای خرید آنلاین قفسه فروشگاهی خواهیم پرداخت.

  • صرفه جویی در وقت

زمانی که از فروشگاه های آنلاین خرید می کنیم، دیگر نیازی به رفتن به فروشگاه نیست. یعنی شما می توانید در هر شرایطی، محصولات شرکت قفسه آنلاین را ببینید و یکی از آن ها را انتخاب کنید.

همچنین ثبت سفارش در سایت این شرکت به آسانی انجام می شود و مشتریان را به دردسر نمی اندازد. پس در هر شرایطی که باشید، می توانید به طور آنلاین برای فروشگاه خود قفسه سفارش دهید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

  • کاهش ترافیک

یکی از بزرگ ترین مزایای خرید از فروشگاه های اینترنتی، کاهش ترافیک در شهرها است. زمانی که کل فرایند خرید را در منزل انجام می دهید و دیگر نیازی به رفتن به خیابان ها نیست، به کاهش ترافیک کمک می کنید. در واقع خرید آنلاین قفسه فروشگاهی، از جنبه های مختلفی رفاه حال مشتریان را در نظر می گیرد.

  • کاهش آلودگی هوا

در قسمت قبل گفتیم که خرید از شرکت قفسه آنلاین، ترافیک را کاهش می دهد و با کاهش ترافیک، آلودگی هوا نیز کمتر می شود.

  • سهولت در انتخاب

یکی از مزایای خرید از شرکت قفسه آنلاین این است که به راحتی می توانید قفسه فروشگاهی مورد نیاز خود را انتخاب کنید. زمانی که برای خرید قفسه مستقیما به فروشگاه می روید، ممکن است به علت شلوغی و تنوع در محصولات، برای انتخاب کمی سردرگم شوید.

اما زمانی که از شرکت قفسه آنلاین خرید می کنید، می توانید در شرایط مناسب و با خیالی آسوده، قفسه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • کاهش هزینه ها

همان طور که در قسمت های قبل گفتیم، یکی از مزایای خرید از شرکت قفسه آنلاین، کاهش هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی است.

سخن آخر

سخن آخر
سخن آخر

در این متن، به بررسی هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی پرداختیم و با آن ها آَشنا شدیم. در ابتدا در مورد قفسه های فروشگاهی توضیح دادیم و از اهمیت آن ها با خبر شدیم. دانستیم که وجود قفسه فروشگاهی، در هر فروشگاهی لازم است و به ارائه بهتر محصولات کمک می کند.

همچنین با انواع قفسه های فروشگاهی آشنا شدیم و دانستیم که هر فروشگاه و هر اجناسی، به قفسه مخصوص خود نیاز دارند. همچنین به معرفی نکات مربوط به خرید قفسه فروشگاهی و مزایای آن پرداختیم.

متوجه شدیم که ابعاد و ضخامت و جنس و رنگ و اندازه کفی، قیمت نهایی قفسه های فروشگاهی را تعیین می کنند. علاوه بر این، هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی را به شما معرفی کردیم و در مورد آنها توضیح دادیم.

برای کاهش هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی، خرید از شرکت قفسه آنلاین را به شما توصیه کردیم و مزایای خرید از آن را برای شما شرح دادیم. همچنین دانستیم که با خرید از قفسه آنلاین به علت خرید مستقیم از تولید کننده، در هزینه ها صرفه جویی می شود.

بورس قفسه فلزی

بورس قفسه فلزی

در این مقاله، سعی می کنیم موضوع بورس قفسه فلزی را مورد بررسی قرار دهیم. لطفا ما را تا انتهای مقاله همراهی نمایید. آدرس بورس

ادامه مطلب »
ارزانترین قفسه برای مغازه

ارزانترین قفسه برای مغازه

در این مقاله، به بررسی ارزانترین قفسه برای مغازه خواهیم پرداخت. ما را همراهی نمایید. ارزانترین قفسه برای مغازه به عوامل مختلفی از جمله اندازه

ادامه مطلب »
طریقه نصب قفسه فلزی

طریقه نصب قفسه فلزی

در این مقالهاز قفسه آنلاین، سعی می کنیم به این سؤال پاسخ بدهیم که طریقه نصب قفسه فلزی چگونه است؟ با ما همراه باشید. یکی

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قفسه آنلاین با سال ها تجربه در امر مشاوره ، طراحی فضا ، فروش و اجرا سیستم های قفسه بندی برای تمامی مشاغل ، فروشگاه ها و کسب کارهای محتلف اعم از فروشگاه هیا غذایی و مایحتاج روزمره ، هایپرگوشت مرغ ،قنادی ها ،سوپر پروتئین ها …..

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید