قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای

قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای

فهرست مطالب

در این مقاله از سایت قفسه آنلاین، سعی می کنیم تا قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای را مورد بررسی و ارزیابی قرار بدهیم. لطفا با ما بمانید.

در این مطلب، به موضوع قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ‌ای خواهیم پرداخت. یکی از مناسب ترین و پرکاربردترین نوع قفسه فلزی در انبارها و برای نگهداری کالاهای کم حجم و دارای وزن پایین، قفسه های فلزی پیچ و مهره ای یا مشبک هستند که قرار دادن ابزار یا کالاها در آن توسط نیروهای انسانی صورت می گیرد.

طراحی و اندازه های اجزای تشکیل دهنده قفسه پیچ و مهره ای

طراحی و اندازه های اجزای تشکیل دهنده قفسه پیچ و مهره ای به صورتی است که این تجهیزات را از نظر اجرا و کارایی، کاملاً منعطف نموده و در واقع گسترده ی متنوعی از قابلیت ها را در دسترس افراد قرار داده است.

اجزای اصلی قفسه فلزی پیچ و مهره ای مانند پایه ها، پانل و نبشی، به نوعی ساخته شده اند که افزون بر سادگی و افزایش سرعت نصب، قادر هستند تا بالاترین انطباق را با محصولات قابل نگهداری در آن از لحاظ ابعاد و وزن داشته باشند.

در قفسه های فلزی مشبک، به واسطه ی مونتاژ راحت، طراحی مدولار و بدون توجه به مکانی که در دسترس افراد قرار دارد، می توان به بیشترین میزان از گنجایش ذخیره سازی دست یافت. اندازه های مختلف و انواع بی نظیر در طراحی این قفسه های فلزی، باعث شده که این تجهیزات جزء پرطرفدارترین محصولات قرار داشته باشند.

از این رو اطلاع از قیمت قطعات این قفسه های مشبک، یکی از نکات مهم قبل از تهیه آن ها است. در این زمینه و برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به سایت قفسه آنلاین مراجعه نمایید. سایت قفسه آنلاین، از معتبرترین ها در این حوزه شناخته می شود.

قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای

قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای
قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای

قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای، یکی از عمده ترین چالش های افراد برای خرید این نوع تجهیزات فلزی به شمار می رود. زیرا قیمت این قطعه، در تعیین هزینه نهایی قفسه فلزی تأثیر زیادی دارد.

توجه به این نکته ضروری است که در این سال ها، پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای در انواع مختلفی ساخته شده است که افراد می توانند این محصول را در طراحی های گوناگون تهیه کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع که شرکت های متعددی در زمینه ساخت انواع پایه قفسه های فلزی فعالیت می کنند، نمی توان قیمت دقیقی را برای این محصول بیان نمود.

همان طور که ذکر شد، پایه ها با توجه به نوع کاربرد آن ها در فروشگاه ها، منازل، تعمیرگاه ها و حتی صنایع، دارای تنوع زیادی هستند. در این قسمت و با کمک متخصصین سایت قفسه آنلاین، سعی می کنیم عوامل تأثیرگذار در قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای را مورد بررسی قرار دهیم. بدون شک مطالعه ی این قسمت، برای افرادی که به دنبال تهیه قفسه های فلزی هستند، مفید خواهد بود.

تأثیر متریال در قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای

تأثیر متریال در قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای را باید از جوانب گوناگونی مورد ارزیابی قرار دهیم:

برتری ترکیبات اولیه فلزی نسبت به مواد پلاستیکی

اولین موردی که باعث ایجاد تفاوت در قیمت پایه قفسه های فلزی می گردد، مواد اولیه یا متریالی است که در تولید محصول مورد استفاده قرار می گیرد.

البته باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که اغلب اجناس با متریال پلاستیک در مقایسه با اجناس فلزی، دارای قیمت کمتری هستند. اما بدون شک سطح کارایی و تحمل وزن محصولات فلزی و پلاستیکی قابل قیاس نیستند.

زیرا برتری قفسه های فلزی در بیشتر موارد اثبات شده است. در مجموع ،این محصول با کمک مواد اولیه درجه یک تولید شده و از طول عمر زیادی برخوردار است. چنانچه شما مخاطبان گرامی قصد تهیه پایه قفسه فلزی را داشته باشید، بهتر است با کارشناسان سایت قفسه آنلاین مشورت کنید و از قیمت دقیق این قطعه مطلع شوید.

تفاوت میان کیفیت انواع فلزها

تفاوت میان کیفیت انواع فلزها
تفاوت میان کیفیت انواع فلزها

با توجه به همه نکاتی که ارائه شد، به این نتیجه می رسیم که حتی فلز مورد استفاده در ساخت پایه قفسه، تأثیر فراوانی در تعیین هزینه نهایی محصول دارد.

اگر بخواهیم میزان قدرت پایه ها را بسنجیم، ابتدا باید به مواد اصلی در تولید آن توجه کنیم. چرا که هر چه مواد اولیه مرغوب تر باشند، درصد تخریب و فرسایش آن ها کمتر خواهد شد.

در پایه های با کیفیت، از آلیاژ و فولاد مخصوصی استفاده می کنند که این موضوع باعث افزایش تحمل وزن قفسه های فلزی به حداکثر ۵۰۰ کیلوگرم می رسد. قدرت زیاد این محصولات شرایطی را فراهم نموده است تا افراد بتوانند هر نوع کالایی را (سبک و سنگین) با اطمینان خاطر در آن جای دهند.

تأثیر نوع طراحی در قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای

تأثیر نوع طراحی در قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای
تأثیر نوع طراحی در قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای

مورد دیگری که منجر به ایجاد تفاوت قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای می ‌گردد، نوع طراحی این تجهیزات است. در حقیقت می ‌بایست این نکته مد نظر قرار بگیرد که تفاوت های فراوانی میان طراحی قفسه های قدیمی با قفسه های فلزی امروزی وجود دارد و افراد می ‌توانند با توجه به نیاز خود، از محصولات مختلفی که در دسترس ایشان قرار گرفته است، استفاده کنند.

چنانچه طرح خاصی مد نظر افراد باشد یا پرسشی در مورد طرح های مختلف پایه قفسه فلزی و قیمت آن داشته باشند، می ‌توانند به صفحه اینترنتی سازنده محصول مراجعه کنند و یا با کارشناسان سایت قفسه آنلاین در ارتباط باشند.

مورد دیگر که جزء طراحی پایه فلزی قفسه پیچ و مهره ای قرار می ‌گیرد، موضوع رنگ بندی متنوع این محصولات است و خریداران می ‌توانند مطابق با دکوراسیون محیطی که در نظر گرفته ‌اند، طرح ایده آل خود را انتخاب کنند.

اما نکته ای که در اینجا  می بایست ذکر کنیم، این است که تفاوت رنگ بندی هیچ نوع تغییری را در هزینه نهایی پایه فلزی ایجاد نمی ‌کند.

حتما صفحه رنگ قفسه فروشگاهی را مطالعه کنید.

تأثیر ابعاد در قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای

تأثیر ابعاد در قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای
تأثیر ابعاد در قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای

اندازه های پایه های قفسه فلزی بسیار متنوع هستند. به طوری که افراد می ‌توانند با توجه به نیاز خود و اندازه فضای مورد نظر، آن ها را تنظیم نموده و به راحتی نصب کنند.

در حقیقت یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت نهایی پایه فلزی، ابعاد آن است. مسلماً پایه های بزرگ و با ارتفاع زیاد به دلیل استفاده از حجم متریال بیشتر، دارای قیمت بالاتری نیز هستند.

اغلب ضخامت پایه های فلزی در اندازه های ۱، ۱٫۵ و ۲ میلیمتر هستند.

طول پایه ها نیز متغیر بوده و در اندازه های ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰، تا ۳۰۰ سانتیمتر در اختیار افراد قرار می گیرد.

تأثیر امکانات جانبی در قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای

تأثیر امکانات جانبی در قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای
تأثیر امکانات جانبی در قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای

معمولاً در پایه های قفسه فلزی، تعداد مختلفی سوراخ و حفره تعبیه شده تا افراد بتوانند به آسانی از هر بخش که مورد نیازشان است، استفاده نمایند. به طور کلی به هر میزان امکانات جانبی قفسه های فلزی به خصوص پایه های قفسه افزایش یابند، هزینه نهایی محصول بیشتر خواهد شد.

با توجه به فاکتورهایی که بیان کردیم، می توان گفت که موارد بالا از جمله اساسی ترین عوامل مؤثر در تعیین قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای به حساب می آیند. اما در برخی موارد شاهد اختلاف قیمت در پایه های مشابه عرضه شده به بازار هستیم. در ادامه باید پارامترهایی که موجب نوسان در هزینه این محصولات می شوند را مورد بحث قرار می دهیم.

آیا قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای از لحاظ داخلی یا خارجی بودن، با یکدیگر متفاوت است؟

چنانچه بخواهیم قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای را از لحاظ ایرانی یا خارجی بودن با هم مقایسه کنیم، باید بگوییم که اغلب پایه های وارداتی، دارای قیمت های بالایی هستند. عمده ترین دلایل این افزایش قیمت مربوط به مخارج حاشیه ای از قبیل هزینه گمرک و ترخیص کالا، مالیات و غیره است.

بررسی تفاوت قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای قدیمی و جدید

فاکتورهای مؤثر بر قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره‌ ای در سال ‌های گذشته و امروزه، دارای تفاوت های زیادی است. به عنوان نمونه ،در دهه های گذشته بیشتر از مواد اولیه بر پایه فلز آهن استفاده می شد که با توجه به ساخت نسبتاً آسان و فراوان آن ها، هزینه ها نیز کاهش می یافت.

البته مهمترین معایب این محصولات قدیمی، زنگ زدن بسیار سریع آن ها است. در عین حال امروزه از ترکیبات ضد زنگ در قسمت خارجی فلزها استفاده می کنند که این اقدام باعث افزایش قیمت ها خواهد شد.

آیا قیمت پایه سفارشی برای قفسه های فلزی با قیمت پایه های آماده یکسان است؟

اگر بخواهید به صورت ویژه پایه ی فلزی در اندازه های خاصی را سفارش دهید، قطعاً باید قیمت بیشتری را بپردازید. در واقع محصولاتی که در طرح ها و ابعاد مختلف و به صورت پیش ساخته به بازار عرضه شده و در اختیار افراد قرار می گیرند، قیمت مناسب تری دارند. در مورد پایه های سفارشی، سازنده می بایست زمان زیادی را برای آماده سازی سفارش مد نظر مشتری صرف کند، بدیهی است که هزینه نهایی محصول در این شرایط افزایش می یابد.

نوسانات قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای

قیمت این محصولات در بازه های زمانی مختلف با توجه به نرخ مواد اولیه و نوسانات بازار ارز، ممکن است دستخوش تغییرات اندکی قرار بگیرد.

متأسفانه بعضی افراد در این مورد به عنوان دلال، عامل اصلی افزایش قیمت ها به شمار می روند. یا در برخی موارد، این افراد حجم انبوهی از پایه های فلزی را خریداری نموده و انبار می ‌کنند. همه این موارد باعث کاهش و افزایش شدید قیمت این محصول خواهد شد.

در این شرایط، راهکار اصلی به منظور ایجاد ثبات قیمت در بازار این محصولات، عدم معامله  با افراد سودجو است. در این راستا می توانید به طور مستقیم با کارشناسان سایت قفسه آنلاین ارتباط برقرار نمایید.

خرید پایه قفسه فلزی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب، کار آسانی است

شاید برای شما مخاطبان محترم این پرسش مطرح شود که آیا می توان پایه فلزی با کیفیت و دارای قیمت مناسب را شناسایی کرد؟

برای پاسخ به این سؤال باید بگوییم، چنانچه از آن دسته افرادی هستید که سابقه تهیه قفسه های فلزی پیچ و مهره ای را دارید، قطعاً می ‌توانید به راحتی متوجه شوید که پایه های تولید شده در چه شرایطی قرار داشته و آیا دارای کیفیت و ارزش خرید هستند یا خیر؟

چنانچه برای اولین بار قصد خرید این محصولات را دارید، در ادامه چند مورد از مهمترین مواردی که می ‌بایست مد نظر قرار دهید را بیان می‌ کنیم.

عواملی که باید برای خرید پایه قفسه فلزی با کیفیت و قیمت مناسب به آن توجه نمود عبارت است از:

  1. در وهله ی اول، خریداران باید نوع استفاده خود را مشخص نمایند. زیرا پایه فلزی برای استفاده در قفسه پوشاک با پایه فلزی برای نگهداری تجهیزات صنعتی و سنگین یکسان نیست. مسلماً قیمت نهایی دو محصول نیز با یکدیگر متفاوت هستند.
  2. سطح تراکم محصول نیز باید مد نظر قرار گیرد. چرا که به هر میزان تراکم افزایش یابد، طول عمر آن افزایش خواهد یافت.
  3. سوراخ های تعبیه شده در پایه ها می بایست استاندارد و اصولی باشند تا به راحتی بتوان پیچ و مهره ها را در آن جای داده و حالت تعادل در قفسه ها ایجاد و حفظ شوند.
  4. تجهیزات ساخته شده از فلز باید صاف و ایستا باشند، چنانچه پایه قفسه فلزی کج شود، قطعاً احتمال ریزش کالاها افزایش می یابد. همین طور این مورد ممکن است خطرات جانبی دیگری را به خصوص در فضاهای پر رفت و آمد ایجاد کند.
  5. عواملی که باید برای خرید پایه قفسه فلزی با کیفیت و قیمت مناسب به آن توجه نمود، تنها هنگامی قابل ارزیابی هستند که قبل از هر اقدامی اطلاعات خود را در این حیطه افزایش دهید. مطالعه ی مقاله هایی از این دست یا مشورت با کسانی که قبلاً این محصولات را تهیه کرده اند نیز می تواند کارآمد باشد.
  6. چنانچه شرکت یا کارگاه سازنده دارای جواز قانونی تولید و ساخت این محصول باشد، قطعاً می تواند کالای مرغوب را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار خریداران قرار دهد و در این روند هر دو طرف معامله راضی هستند. پیشنهاد ما در این زمینه، مجموعه سایت قفسه آنلاین می باشد.

آیا صادرات هم می تواند در قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای تأثیرگذار باشد؟

علاوه بر فاکتورهایی که در قسمت های قبلی مقاله بیان کردیم، صادرات را نیز باید به عنوان یکی از عوامل تأثیرگذار در قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای به حساب آوریم.

قطعاً شما مخاطبان فهیم، از نقش چشمگیر صادرات در موضوع قیمت گذاری محصولات آگاه هستید. مقوله صادرات کالاها زمانی به میان می آید که درجه مرغوبیت محصول بسیار بالا تعیین شود. به طوری که در بین دیگر هم رده های خود، از رتبه ممتازی برخوردار باشد.

تجهیزات فلزی که در داخل کشور ساخته شده اند، در ۳ گروه تقسیم بندی می شوند:

محصولات با فروش بسیار بالا در داخل کشور

محصولات با فروش بسیار بالا در داخل و خارج از کشور

محصولات با فروش پائین

بدون شک زمانی که در سایر کشورها نیز به فروش خوبی دست یابند، تولید کننده آن محصول می تواند درآمد زیادی را کسب کند.

رابطه میان میزان فروش داخلی با قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای

اگر بخواهیم قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای را براساس میزان فروش داخلی بررسی کنیم، باید به این موضوع اشاره نماییم که فروش هر نوع محصول در داخل کشور ممکن است با نتایج گوناگونی همراه باشد.

در واقع باید یکی از فاکتورهای مؤثر  در تعیین قیمت پایه فلزی را سطح فروش داخلی معرفی کنیم. زمانی که این محصول در یک بازه زمانی مشخص در داخل کشور به فروش مطلوبی دست می یابد، اغلب قیمت
آن اندکی بیشتر خواهد شد.

 مقرون به صرفه ترین روش خرید پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای

معمولاً مناسب ترین قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای، توسط سایت های اینترنتی معتبر همچون سایت قفسه آنلاین، برای فروش ارائه می گردند. بنابراین استفاده از این راهکار، بهتر و مقرون به صرفه تر است.

زیرا صفحات اینترنتی این فرصت را برای خریداران فراهم می کنند که بتوانند به طور مستقیم محصول مورد نظر خود را از تولید کننده خریداری نمایند و به علت حذف واسطه ها، قیمت های مناسب و نسبتاً پایین را مشاهده می کنند. می بایست این نکته را مد نظر قرار دهید که تهیه پایه قفسه های فلزی، موضوع حائز اهمیتی است.

بنابراین چنانچه پرسشی در زمینه مدل ها و قیمت دقیق آن ها داشته باشید، بهتر است با متخصصان سایت قفسه آنلاین در ارتباط بوده و مشاوره های ضروری را دریافت کنید.

چرا وجود مزیت های فراوان می تواند در قیمت پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای تأثیرگذار باشد؟

وجود مزیت های فراوان در این محصولات، تأثیر شایانی در هزینه پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای دارد. اگر بخواهیم چند مورد از این مزایا را ذکر نماییم، باید به نمونه های زیر اشاره کنیم:

  • وزن متناسب و سبک بودن
  • توانایی زیاد در نگهداری انواع کالاها با وزن و حجم مختلف
  • به آسانی می توان این محصولات را خریداری نمود و انواع مختلف آن در دسترس هستند.
  • علاوه بر مقاومت زیاد، قادر هستند با محیط سازگاری خوبی داشته باشند.

جمع بندی

جمع بندی
جمع بندی

در این مطلب و با همراهی شما خوانندگان عزیز، اطلاعاتی را در مورد هزینه پایه قفسه فلزی پیچ و مهره ای بیان نمودیم که امیدواریم بتواند برای شما راهگشا و مفید باشد.

در پایان باید یادآوری کنیم که قیمت محصولات عرضه شده به بازار براساس معیارهای متنوعی تعیین شده است. همچنین سطح کیفیت و قیمت تولیدات داخلی بسیار مناسب بوده و شما می توانید با اطمینان خاطر، پایه های فلزی ایرانی را تهیه کنید.

بورس قفسه فلزی

بورس قفسه فلزی

در این مقاله، سعی می کنیم موضوع بورس قفسه فلزی را مورد بررسی قرار دهیم. لطفا ما را تا انتهای مقاله همراهی نمایید. آدرس بورس

ادامه مطلب »
ارزانترین قفسه برای مغازه

ارزانترین قفسه برای مغازه

در این مقاله، به بررسی ارزانترین قفسه برای مغازه خواهیم پرداخت. ما را همراهی نمایید. ارزانترین قفسه برای مغازه به عوامل مختلفی از جمله اندازه

ادامه مطلب »
طریقه نصب قفسه فلزی

طریقه نصب قفسه فلزی

در این مقالهاز قفسه آنلاین، سعی می کنیم به این سؤال پاسخ بدهیم که طریقه نصب قفسه فلزی چگونه است؟ با ما همراه باشید. یکی

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قفسه آنلاین با سال ها تجربه در امر مشاوره ، طراحی فضا ، فروش و اجرا سیستم های قفسه بندی برای تمامی مشاغل ، فروشگاه ها و کسب کارهای محتلف اعم از فروشگاه هیا غذایی و مایحتاج روزمره ، هایپرگوشت مرغ ،قنادی ها ،سوپر پروتئین ها …..

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید