ارزانترین قفسه برای مغازه

ارزانترین قفسه برای مغازه

فهرست مطالب

در این مقاله، به بررسی ارزانترین قفسه برای مغازه خواهیم پرداخت. ما را همراهی نمایید.

ارزانترین قفسه برای مغازه به عوامل مختلفی از جمله اندازه و جنس قفسه و همچنین ظرفیت بار مورد نظر بستگی دارد.

قسفه بندی مغازه، از مهمترین مسائل در خصوص چیدمان وسایل و تجهیزات و مبحث دکوراسیون محیط کسب و کار است. قفسه بندی برای مغازه، می تواند از نظر ظاهری و زیباسازی محیط کاری و همچنین از نظر جلب مشتری و فروش بیشتر، تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

با توجه به این که قفسه بندی مغازه و طراحی و اجرای آن، نیاز به صرف هزینه های مختلفی دارد، بسیاری از افراد تمایل دارند که در هزینه های خود صرفه جویی نمایند و به عبارتی، هزینه کمتری بابت قفسه بندی مغازه خود پرداخت کنند.

به همین دلیل، ما در این مقاله، قصد داریم به بررسی ارزانترین قفسه برای مغازه بپردازیم و پیشنهاداتی در این خصوص ارائه دهیم تا از نظر هزینه ای، برای شما عزیزان، به صرفه باشد.

همچنین، شما می توانید با مراجعه به وبسایت شرکت قفسه آنلاین، انواع قفسه های فروشگاهی و مغازه را در انواع قیمت ها مشاهده نمایید.

پیشنهاد می کنیم از پست ویترین طبقاتی دیدن کنید.

ارزانترین قفسه برای مغازه

ارزانترین قفسه برای مغازه
ارزانترین قفسه برای مغازه

همان طور که در مقدمه مقاله گفته شد، قفسه بندی مغازه، یکی از عناصر اصلی در نظم و چیدمان وسایل است. تفاوتی ندارد که در چه صنف و دسته بندی شغلی فعالیت دارید. به هر حال، برای چیدمان و منظم بودن وسایل مغازه و محیط کاری خود، نیاز به قفسه بندی خواهید داشت.

از طرفی، جنبه ظاهری قضیه می تواند منجر به زیباتر شدن مغازه و محیط کسب و کار شود و توجه مشتریان، به سمت محیط کسب و کار شما جلب شود. در نتیجه، میزان فروش بیشتر خواهد شد.

با توجه به افزایش هزینه های راه اندازی یک کسب و کار، برخی از افراد تمایل دارند که با هزینه های کمتری، امور مربوط به قفسه بندی مغازه خود را انجام دهند.

لازم به توضیح است که هر قفسه ارزانی، نمی تواند کیفیت مناسبی داشته باشد و شما باید با توجه به نوع شغل و میزان وزن وسایلی که چیدمان می کنید، بهترین انتخاب را از نظر کیفیت قفسه و هزینه داشته باشید. ما در ادامه مقاله، به بررسی ارزانترین قفسه برای مغازه می پردازیم:

  • قفسه بندی مشبک

قفسه بندی مشبک، می تواند جزو دسته قفسه های ارزان قیمت قرار گیرد که برای محیط مغازه ای، مناسب باشد.

قفسه های مشبک، در واقع همان قفسه های پیچ و مهره ای هستند که می تواند برای مغازه هایی که نیاز به انبار اجناس صنعتی و بسیار سنگین نیست، مورد استفاده قرار گیرد.

این قفسه ها، بدنه تمام فلزی داشته و با ورق های گالوانیزه تولید می شود و می تواند به راحتی از کف تا سقف مغازه را پوشش دهد و ارتفاع آن، قابل تنظیم است.

قفسه های مشبک که جزو ارزانترین قفسه برای مغازه محسوب می شود، دارای تنوع بسیار زیادی است که می تواند با توجه به شرایط محیط کسب و کار، نوع و وزن و ابعاد کالاها، تولید و عرضه شود.

در قفسه آنلاین، می توانید انواع قفسه های مشبک را در ابعاد مختلف سفارش دهید و با بهترین قیمت تهیه نمایید.

در ادامه، به برخی از مهمترین مزیت های قفسه بندی مشبک، اشاره می کنیم:
  • دارای بدنه تمام فلزی بسیار مقاوم
  • بدنه فلزی و بسیار مقاوم در مقابل عوامل خارجی
  • عاری از هر گونه زنگ زدگی و ضد رطوبت که می تواند قابل شست و شو هم باشد.
  • قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و متناسب با هر ابعاد و فضایی است.
  • در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و عرضه می شود.
  • وزن نسبتا سبکی دارد و به راحتی قابل جابجایی است.

جدیدترین قفسه فروشگاهی را از قفسه آنلاین بخواهید.

قفسه بندی ایزی رکت

قفسه بندی ایزی رکت
قفسه بندی ایزی رکت

از دیگر ارزانترین قفسه برای مغازه، می توان به قفسه های ایزی رکت اشاره کرد. این قفسه ها، شباهت به قفسه های مشبک دارد و جنس و متریال استفاده شده در آن، از نوع فلزی است.

تفاوت عمده ای که این نوع قفسه ها با قفسه مشبک دارد، در نوع اتصالات آن است که در قفسه های مشبک، از پیچ و مهره برای اتصال استفاده می شود، اما در قفسه های ایزی رکت، از فاق و زبانه استفاده می گردد.

قفسه های ایزی رکت با توجه به مقرون به صرفه بودن آن، از تقاضای خرید بسیار زیادی برخوردار است و شما می توانید برای سفارش و تهیه آن، به وبسایت قفسه آنلاین مراجعه کنید و با کارشناسان این مجموعه، مشورت های لازم را انجام دهید و با بهترین قیمت، خریداری نمایید.

قفسه های ایزی رکت، قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و می تواند در ابعاد دلخواه، تنظیم کرد. همچنین، تنوع بالای تولید آن، از دیگر نکات بارز این نوع قفسه ارزان است.

در مغازه هایی مانند مغازه لوازم تحریر، ابزار فروشی، انواع سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها، می توان از قفسه های ایزی رکت استفاده کرد. در قفسه آنلاین می توانید با تهیه این نوع قفسه، اقدام به چیدمان وسایل خود در مغازه نمایید و با نورپردازی مخصوص خود، اقدام به زیباسازی محیط کسب و کار کنید.

هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی را لطفا مطالعه کنید.

  • قفسه بندی پلاستیکی

قفسه بندی پلاستیکی
قفسه بندی پلاستیکی

از ارزانترین قفسه برای مغازه، می توان به قفسه های پلاستیکی اشاره کرد. قفسه های پلاستیکی نیز برای نگهداری وسایل و دسته بندی کالاها استفاده می شود و حتما تا کنون در مغازه های مختلف، قفسه های پلاستیکی را مشاهده کرده اید.

به عنوان مثال، در مغازه های ابزار یراقی، برای دسته بندی انوع پیچ و مهره ها، از قفسه های پلاستیکی استفاده می شود. یا به عنوان مثال، در مغازه های لوازم الکتریکی، انواع قفسه های پلاستیکی را مشاهده کرده اید.

در واقع، هدف از تولید قفسه های پلاستیکی، دسته بندی وسایل سبک است که نظم و ساختار خاصی به چیدمان مغازه می دهد. بنابراین، از قفسه های پلاستیکی باید برای کسب و کارهایی استفاده نمود که اجناس سبکی دارند و صرفا به نظم دهی وسایل خود می پردازند.

اگر شما در دسته شغلی فعالیت دارید که تنوع محصولات شما بسیار زیاد است و وسایل شما وزن زیادی ندارد، می توانید با توجه به مقرون به صرفه بودن هزینه تهیه قفسه های پلاستیکی، از این نوع قفسه ها برای فروشگاه خود استفاده کنید.

قفسه های پلاستیکی در انواع و رنگ بندی های مختلف تهیه می شود و مزیتی که دارد، قابلیت شست و شو داشته و از هر گونه رطوبت و خوردگی به دور است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر در خصوص تهیه قفسه پلاستیکی، با کارشناسان مجموعه قفسه آنلاین مشورت کنید و از وبسایت قفسه آنلاین هم دیدن نمایید.

توصیه می کنیم از صفحه حفاظ پلاستیکی جلوی قفسه دیدن کنید.

قفسه بندی فروشگاهی ارزان قیمت

قفسه بندی فروشگاهی ارزان قیمت
قفسه بندی فروشگاهی ارزان قیمت

با توجه به گستردگی مسئله قفسه های مغازه و فروشگاهی، باید بدانید که برخی از قفسه های فروشگاهی، می تواند ارزان قیمت باشد و در انواع مغازه ها به کار برود.

با این که وقتی صحبت از قفسه های فروشگاهی می شود، در ذهن ما فروشگاه های بسیار بزرگ مانند هایپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی تداعی می شود؛

اما قفسه های فروشگاهی، شامل مغازه ها و کسب و کارهای کوچک هم می شود و به همین دلیل، می توان از برخی قفسه بندی های فروشگاهی هم در مغازه ها استفاده نمود و در دسته ارزانترین قفسه برای مغازه قرار داد.

ما در ادامه مبحث، به برخی از ارزان ترین و به صرفه ترین قفسه های فروشگاهی هم اشاره می کنیم که می تواند در مغازه های کوچک هم استفاده شود:

قفسه بندی یک طرفه دیواری:

این نوع از قفسه ها، متشکل از چندین طبقه جداگانه است که روی دیوار نصب می شود. یک طرفه بودن این قفسه ها، به دلیل این است که بتوان روی دیوار به وسیله پیچ و مهره های مخصوص نصب نمود تا بتوان وسایل سنگین را هم روی آن قرار داد. این نوع قفسه ها، می تواند هم ارزان قیمت و هم مستحکم باشد و باعث جلوگیری از سقوط وسایل شود.

قفسه بندی یک طرفه خود ایستا:

برخی از قفسه ها، به صورت یک طرفه بوده و در عین حال، می تواند به دیوار متصل نشود. چنین قفسه هایی، دارای پایه های مستحکم بوده و مقاومت بالایی دارد. اما قیمت نسبتا بیشتری نسبت به قفسه یک طرفه دیواری دارد.

قفسه بندی دو طرفه:

از قفسه بندی های دو طرفه، می توان در انواع سوپرمارکت ها استفاده کرد که مهمترین مزیت آن، استفاده بهینه از کمترین فضای ممکن مغازه است. این نوع قفسه بندی، با توجه به جنس و متریال قفسه، می تواند هم جزو ارزانترین قفسه برای مغازه قرار گیرد و هم می تواند هزینه بیشتری داشته باشد.

قفسه بندی دایره ای:

قفسه های دایره ای می تواند از جنس پلاستیک باشد که قابلیت حمل آسان داشته باشد و هم از نظر قیمتی، مناسب باشد. این نوع قفسه ها، می تواند در انواع مغازه های لوازم تحریر، لوازم آرایشی و بهداشتی و … مورد استفاده قرار گیرد که ابعاد و وزن وسایل، کمتر است.

قفسه بندی نیم دایره ای:

نوع دیگر از قفسه هایی که می تواند مانند قفسه دایره ای استفاده شود، قفسه های نیم دایره ای است که در گوشه ها می تواند استفاده شود. هزینه تهیه و ساخت این نوع قفسه بندی، کمتر از مابقی قفسه بندی ها است.

لازم به توضیح است که هر کدام از این قفسه بندی ها، دارای طرح ها و ابعاد مختلف است که با توجه به شرایط مغازه و ابعاد مغازه و نوع شغل، می تواند متفاوت باشد. شما می توانید با مراجعه به وبسایت قفسه آنلاین، انواع ارزانترین قفسه برای مغازه را مشاهده کنید و با بهترین قیمت و کیفیت، اقدام به تهیه این نوع قفسه ها نمایید.

نکات مهم در انتخاب ارزانترین قفسه برای مغازه

نکات مهم در انتخاب ارزانترین قفسه برای مغازه
نکات مهم در انتخاب ارزانترین قفسه برای مغازه

در موارد قبلی، در خصوص قفسه های ارزانی که می تواند در مغازه ها استفاده شود، توضیحاتی را ارائه کردیم. با توجه به این که به صرفه بودن قفسه های مغازه، از اهمیت زیادی برخوردار است، بایستی نکاتی در خصوص تهیه این نوع قفسه ها بدانید. از جمله این نکات، عبارتند از:

  • قفسه های مغازه، بایستی به خوبی مراقبت شوند. مراقبت و نگهداری قفسه های مغازه، بسیار مهم است تا از صرف هزینه های دوباره برای خرید مجدد آن جلوگیری شود. قابلیت شست و شو داشتن و عدم زنگ زدگی و خوردگی، از نکات بسیار مهم یک قفسه مغازه است. بنابراین لازم است در هنگام خرید قفسه ها، نسبت به این نکات، دقت زیادی داشته باشید و از کارشناسان ما در قفسه آنلاین، مشاوره های لازم را دریافت کنید.
  • لازم به توضیح است که با توجه به نوع شغل، ابعاد محصولات و وزن آن، باید قفسه ای متناسب با وزن محصولات و ابعاد آن انتخاب کنید. زیرا در صورت عدم رعایت این موضوع، ممکن است دچار خسارت از نظر کالا و قفسه ها شوید.
  • بهتر است از قفسه هایی استفاده کنید که قابلیت تغییر ارتفاع و ابعاد دارند. به خصوص افرادی که مغازه اجاره ای دارند، این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا ممکن است در صورت تغییر محل کسب خود نیاز به تغییر ابعاد در قفسه های خود داشته باشند.
  • تا حد امکان، بهتر است از تهیه قفسه های دست دوم خودداری کنید. زیرا قفسه های دست دوم، کیفیت مطلوبی نداشته و بهتر است قیمت ارزان تر را فدای کیفیت نکنید تا در آینده دچار ضررهای مالی و صرف هزینه های مجدد در خصوص خرید قفسه ها نگردید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

ما در این مقاله، به بررسی انواع ارزانترین قفسه برای مغازه پرداختیم. با توجه به افزایش هزینه های راه اندازی یک کسب و کار، بودجه بندی و صرف هزینه های مربوط به راه اندازی مغازه، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

بسیاری از افراد، مایل هستند در صرف هزینه هایی مانند هزینه قفسه بندی و دکوراسیون مغازه خود، صرفه جویی هایی را انجام دهند. این صرفه جویی ها از طرفی می تواند بسیار مناسب و مفید باشد و از طرفی، باید در خصوص انتخاب قفسه های ارزان قیمت برای مغازه خود، دقت زیادی داشت.

ما در این مقاله، در خصوص برخی از بهترین قفسه های مغازه ای و فروشگاهی پرداختیم که در عین به صرفه بودن، می تواند کیفیت بسیار مناسبی را ارائه دهد.

از آنجایی که قفسه بندی در دکوراسیون و زیباسازی مغازه شما، تاثیر مستقیمی دارد و باعث جلب توجه مشتری می شود، در خصوص توجه به نوع قفسه ها، ابعاد، نورپردازی و استفاده بهینه از فضا، تحقیقات کاملی داشته باشید و سپس اقدام به تهیه قفسه برای مغازه خود کنید.

توصیه ما این است که برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر در خصوص انواع ارزانترین قفسه برای مغازه و سفارش و تهیه بهترین نوع از قفسه ها، با کارشناسان ما در سایت قفسه آنلاین، مشورت های لازم را انجام دهید و برای مشاهده نمونه محصولات ما، به وبسایت قفسه آنلاین مراجعه نمایید.

بورس قفسه فلزی

بورس قفسه فلزی

در این مقاله، سعی می کنیم موضوع بورس قفسه فلزی را مورد بررسی قرار دهیم. لطفا ما را تا انتهای مقاله همراهی نمایید. آدرس بورس

ادامه مطلب »
ارزانترین قفسه برای مغازه

ارزانترین قفسه برای مغازه

در این مقاله، به بررسی ارزانترین قفسه برای مغازه خواهیم پرداخت. ما را همراهی نمایید. ارزانترین قفسه برای مغازه به عوامل مختلفی از جمله اندازه

ادامه مطلب »
طریقه نصب قفسه فلزی

طریقه نصب قفسه فلزی

در این مقالهاز قفسه آنلاین، سعی می کنیم به این سؤال پاسخ بدهیم که طریقه نصب قفسه فلزی چگونه است؟ با ما همراه باشید. یکی

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قفسه آنلاین با سال ها تجربه در امر مشاوره ، طراحی فضا ، فروش و اجرا سیستم های قفسه بندی برای تمامی مشاغل ، فروشگاه ها و کسب کارهای محتلف اعم از فروشگاه هیا غذایی و مایحتاج روزمره ، هایپرگوشت مرغ ،قنادی ها ،سوپر پروتئین ها …..

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید