جدیدترین قفسه فروشگاهی

جدیدترین قفسه فروشگاهی

فهرست مطالب

در این مقاله از سایت قفسه آنلاین، کارخانه تولید قفسه های فلزی، به بررسی جدیدترین قفسه فروشگاهی خواهیم پرداخت. با ما بمانید.

چیدمان و قفسه بندی فروشگاهی، یکی از مهمترین و اصلی ترین اصول ظاهری فروشگاه است. علاوه بر مبحث ظاهری، مواردی مانند زیباسازی فروشگاه، مرتب سازی، طبقه بندی و دسته بندی محصولات، در گرو قفسه بندی های فروشگاهی است.

امروزه به دلیل تعدد فروشگاه های مختلف در اصناف مختلف، استفاده از قفسه های فروشگاهی، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

علاوه بر مسائل فوق، توجه داشتن به جدیدترین انواع قفسه های فروشگاهی، می تواند در راستای به روز نگه داشتن یک محل کسب و کار و زیبایی آن، تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

ما در این مقاله، قصد داریم به بررسی جدیدترین قفسه فروشگاهی بپردازیم و در خصوص یکی از بهترین مراکز تولیدی قفسه فروشگاهی، یعنی قفسه آنلاین هم توضیحاتی ارائه دهیم.

همچنین، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع جدیدترین قفسه فروشگاهی و مشاهده انواع محصولات و خرید آن، به وبسایت قفسه آنلاین هم مراجعه نمایید.

جدیدترین قفسه فروشگاهی

جدیدترین قفسه فروشگاهی
جدیدترین قفسه فروشگاهی

همان طور که در مقدمه مقاله به آن اشاره شد، یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده فروشگاه ها، قفسه های فروشگاهی است.

تفاوتی ندارد که در چه نوع صنف و شغلی مشغول به فعالیت هستید؛ اما باید بدانید که استفاده از قفسه های فروشگاهی، می تواند نقش موثری در دسته بندی کالاها، منظم بودن و زیبایی آن داشته باشد.

قفسه های فروشگاهی، بدنه اصلی فروشگاه محسوب می شود

در واقع، قفسه های فروشگاهی، بدنه اصلی فروشگاه محسوب می شود و یکی از عوامل اصلی فروش بیشتر کالا محسوب می شود. زیرا ظاهر فروشگاه، برای مشتریان جلب توجه خواهد کرد و نقش مهمی در توجه مشتریان به فروشگاه شما دارد.

اطلاع داشتن از جدیدترین قفسه فروشگاهی، می تواند در به روز بودن، مدرن بودن و زیبا بودن فروشگاه شما کمک زیادی کند. در واقع، فروشگاهی می تواند فروش بیشتری داشته باشد که علاوه بر مهارت فروش فروشنده، از زیبایی بصری مناسبی نیز برخوردار باشد.

در قفسه آنلاین، انواع جدیدترین قفسه های فروشگاهی تولید و عرضه می شود که می تواند در وضعیت ظاهری و فروش فروشگاه شما تاثیر مثبت داشته باشد.

در ابتدا باید بدانید که با توجه به نوع شغل شما، چه نوع طبقه بندی و دسته بندی باید صورت گیرد و بر اساس آن، با جدیدترین قفسه های فروشگاهی، اقدام به تجهیز محیط کسب و کار خود از نظر دکوراسیون نمایید.

توجه به عواملی مانند فضای فروشگاه، متراژ، تعداد محصولات، انواع و دسته بندی آن و …، می تواند تعیین کننده در انواع قفسه های فروشگاهی باشد. ما در ادامه مبحث، به بررسی انواع جدیدترین قفسه فروشگاهی در قفسه آنلاین می پردازیم. همچنین، شما می توانید با مراجعه به وبسایت قفسه آنلاین هم از انواع قفسه های فروشگاهی، دیدن نمایید.

انواع جدیدترین قفسه فروشگاهی

انواع جدیدترین قفسه فروشگاهی
انواع جدیدترین قفسه فروشگاهی
  • قفسه بندی فلزی فروشگاهی

از رایج ترین و متداول ترین انواع قفسه های فروشگاهی، می توان به قفسه بندی فلزی اشاره کرد. قفسه بندی فلزی، به صورت همیشگی، جدید و به روز است و هر ساله با توجه به پیشرفت تجهیزات و همچنین پیشرفت مد، قفسه های فلزی، در اشکال مختلفی تولید و عرضه می شود.

شما می توانید قفسه های فلزی را در انواع فروشگاه ها، مانند فروشگاه های خرده فروشی، هایپرمارکت ها، فروشگاه های بزرگ مواد غذایی، فروشگاه های لوازم خانگی و … مشاهده کنید.

کاربرد بسیار گسترده قفسه های فلزی، از مزیت های این نوع قفسه ها محسوب می شود و دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

از جدیدترین قفسه فروشگاهی فلزی، می توان به قفسه بندی های یک طرفه، دو طرفه، قفسه بندی فلزی گرد و … اشاره کرد که با توجه به نوع کاربردی محل کسب و کار، می تواند هر کدام از آنها مورد استفاده قرار گیرد.

در سایت قفسه آنلاین، می توانید از کارشناسان این مجموعه، مشاوره های لازم را در خصوص قفسه های فلزی دریافت کنید و با بهترین کیفیت، اقدام به تهیه آن نمایید.

  • قفسه یک طرفه و دوطرفه فروشگاهی

از دیگر انواع جدیدترین قفسه فروشگاهی، می توان به قفسه های یک طرفه یا دوطرفه اشاره کرد. قفسه های یک طرفه همان طور که از نام آن پیداست، روی دیوار نصب می شود و نصب و راه اندازی آن روی دیوار، توسط پیچ و دیگر لوازم اتصال صورت می گیرد تا بتواند به صورت محکم، بر جای خود مستقر گردد.

به قفسه های یک طرفه، می توان قفسه های پیچی هم گفت و دلیل آن هم متصل شدن آن به دیوار، توسط پیچ های مخصوص است.

از آنجایی که این نوع قفسه به صورت یک طرفه استفاده می شود، توجه به ارتفاع دیوار، بسیار مهم و کلیدی است تا بتوان بر اساس ابعاد و ارتفاع دیوار، طبقه بندی قفسه ها را مشخص کرد.

قفسه های دوطرفه فروشگاهی هم از جدیدترین ها محسوب می شود که هر ساله با توجه با پیشرفت و مد، طراحی و ساخت آن، به روز و جدیدتر می شود.

قفسه های دوطرفه فروشگاهی را می توان در انواع فروشگاه های مواد غذایی و هایپرمارکت ها مشاهده کرد که در آن، قابلیت چیدمان وسایل در دو طرف قفسه وجود دارد.

صرفه جویی در ابعاد فضای فروشگاه و چیدمان بیشتر و بهتر محصولات، از مزیت های مهم قفسه های دو طرفه فروشگاهی است.

قفسه های دو طرفه، عموما ارتفاع کمتری نسبت به قفسه های یک طرفه دارد تا بتوان به راحتی اقدام به چیدمان وسایل و یا برداشتن آن نمود. از طرفی، قفسه های دوطرفه، مطابق با میل مشتری طراحی می شود و می تواند دید گسترده تری از وسایل چیده شده را نشان دهد.

کارشناسان ما در سایت قفسه آنلاین، می توانند در خصوص قفسه های یک طرفه و دوطرفه فروشگاهی، مشاوره های لازم را ارائه دهند و می توانید در سایت قفسه آنلاین، انواع این نوع قفسه ها را مشاهده نمایید.

  • قفسه بندی سوپرمارکت و هایپرمارکت

از آنجایی که سوپرمارکت و هایپرمارکت ها از مشاغل بسیار پررونق محسوب می شوند، روزانه شاهد افتتاح ده ها سوپرمارکت و هایپر مارکت هستیم. این نوع از مشاغل، در مقایسه با فروشگاه های بزرگ، از ابعاد کوچکتری برخوردار هستند.

بنابراین، قفسه های سوپرمارکتی و هایپرمارکتی، باید در ابعاد خاص خود طراحی شوند و در دسته بندی جداگانه ای از جدیدترین قفسه فروشگاهی قرار می گیرند.

برای ساخت این نوع قفسه ها، می توان از قفسه های فلزی استفاده کرد که ماندگاری و مقاومت بسیار بالایی دارد. همچنین، یک طرفه بودن و دو طرفه بودن قفسه ها، بستگی به ابعاد مغازه و سلیقه صاحب مغازه خواهد داشت.

  • قفسه های شیشه ای

قفسه های شیشه ای با این که قدمت بسیار بالایی دارد و مورد توجه مشاغل مختلف قرار گرفته است، اما می توان با طراحی های نوین و به روز در طراحی و ساخت قفسه های شیشه ای، در دسته بندی جدیدترین ها قرار گیرد.

قفسه های شیشه ای، دید گسترده تری را برای مشتریان فراهم می کند. این قفسه ها با توجه به پیشرفت تجهیزات ساخت قفسه ها، می تواند به روز و پیشرفته باشد و نمای بسیار لوکسی به مغازه ارائه دهد.

قفسه های شیشه ای می تواند در مشاغلی مانند جواهرات فروشی، لوازم الکترونیکی مانند موبایل و لپ تاپ و … استفاده شود که جلوه بسیار زیبایی از مغازه را ارائه می دهد.

لازم به توضیح است که قفسه های شیشه ای، نیاز به مراقبت زیادی دارد و از قرار دادن اجسام سنگین روی آنها باید خودداری کرد. زیرا قفسه های شیشه ای، تحمل وزن بالا را نداشته و باید در مشاغلی که ذکر شد، مورد استفاده قرار گیرد. با ایجاد قالب نورپردازی خاص، می توان جلوه بیشتری به قفسه ها داد و باعث جلب توجه بیشتر مشتریان شد که طبیعتا بر فروش محصولات، تاثیر مستقیمی دارد.

با توجه به اهمیت نوع شغل و چیدمان وسایل در قفسه های شیشه ای، توصیه می شود که حتما با کارشناسان سایت قفسه آنلاین، مشورت های لازم را انجام دهید و با توجه به راهنمایی های کارشناسان ما، اقدام به تهیه قفسه شیشه ای نمایید.

  • قفسه فروشگاهی چوبی

از جذاب ترین و جدیدترین قفسه فروشگاهی، می توان به قفسه های چوبی اشاره کرد. قفسه های چوبی، جذابیت بسیار بالایی دارد و در طراحی دکوراسیون و زیباسازی مغازه و محل کسب و کار، تاثیر بسیار زیادی دارد. با توجه به نوع کاربری مغازه، ابعاد مغازه و نوع وسایلی که در قفسه ها چیده می شود، می توان طراحی خاصی از قفسه های چوبی را انجام داد.

مزیت قفسه های چوبی این است که هر ساله و با توجه به پیشرفت مد، طراحی های جدیدتر و بیشتری عرضه می شود. این نوع قفسه ها را می توان در بوتیک ها و مزون های لباس و پوشاک استفاده کرد که باعث جذابیت هر چه بیشتر فروشگاه شما می شود. شما می توانید در سایت قفسه آنلاین، انواع قفسه های چوبی را مشاهده نمایید.

مزایای جدیدترین قفسه فروشگاهی قفسه آنلاین

قفسه آنلاین، یکی از بهترین مراکز تولید انواع قفسه های فروشگاهی است که مطابق با استانداردهای روز دنیا، اقدام به تولید انواع قفسه های فروشگاهی در طرح ها و مدل های مختلف می کند. در ادامه نوشتار، به برخی از مزیت های قفسه های فروشگاهی تولید شده در قفسه آنلاین می پردازیم:

  • قابلیت تغییر ارتفاع و طبقات

قفسه آنلاین، با توجه به نوع فروشگاه و ابعاد آن، می تواند اقدام به سفارشی سازی تولید انواع قفسه های فروشگاهی کند. یکی از مزیت های مهم در این خصوص، تنظیم ارتفاع و فاصله بین طبقات است.

در واقع در قفسه آنلاین، می توانید نوعی از قفسه هایی را سفارش دهید که در هر زمانی، بتوانید اقدام به تنظیم ارتفاع قفسه فروشگاهی خود کنید تا بتوانید وسایل بیشتر و با ابعاد مختلف را در آن جای دهید.

  • قابلیت تحمل وزن بالا

قابلیت تحمل وزن بالا
قابلیت تحمل وزن بالا

با توجه به جنس قفسه فروشگاهی در قفسه آنلاین، برای ساخت جدیدترین قفسه فروشگاهی، از مواد و متریالی استفاده می شود که می تواند وزن بسیار بالایی را هم تحمل کند.

به عنوان مثال، در تولید قفسه های فلزی یا چوبی، از مواد اولیه بسیار بادوام و محکمی استفاده می گردد تا بتوان وسایل سنگین را هم در آن قرار داد.

این مسئله به خصوص در فروشگاه های مواد غذایی و یا فروشگاه های ابزار و یراق و این دسته از شغل ها، از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید با مشورت با کارشناسان قفسه آنلاین، بهترین نوع قفسه ها را تهیه نمایید.

  • تنوع در رنگ بندی

رنگ بندی قفسه ها، از مهمترین نکات در خصوص ساخت جدیدترین قفسه فروشگاهی است. در قفسه آنلاین، می توانید بر اساس نوع شغل خود، کاربری مغازه و رنگ بندی اجناس و یا طرح مد نظر خود در خصوص دکوراسیون، اقدام به سفارش رنگ بندی خاصی از قفسه ها نمایید. برای صحت این موضوع، می توانید به وبسایت قفسه آنلاین مراجعه نمایید و انواع رنگ بندی های قفسه ها را مشاهده نمایید.

  • قابلیت نصب سریع و آسان

کارشناسان فنی ما در مجموعه قفسه آنلاین، علاوه بر تولید قفسه های فروشگاهی در انواع و مدل ها و متریال مختلف، می توانند اقدام به نصب سریع قفسه ها در محل کسب و کار شما نمایند. همچنین، کارشناسان فنی ما، توضیحات لازم را در خصوص نصب آن به شما ارائه می دهند. چنین خدماتی، از مزیت های بسیار مهم مجموعه قفسه آنلاین است.

  • قابلیت نورپردازی روی قفسه بندی فروشگاهی

در قفسه آنلاین، جدیدترین قفسه فروشگاهی به گونه ای طراحی و تولید می شود که بتوان انواع نورپردازی ها را روی ویترین و قفسه ها انجام داد.

البته مشاوران و کارشناسان ما در قفسه آنلاین، مشاوره های لازم را در خصوص نورپردازی قفسه ها و حتی استفاده از نوع نورپردازی را ارائه می دهند تا بتوانید بهترین انتخاب را در جلوه دادن به قفسه ها داشته باشید. همچنین، امکان سفارشی سازی نورپردازی در قفسه های مختلف، برای شما عزیزان فراهم است.

  • امکان مقایسه محصولات از نظر قیمتی و کیفیت

شما می توانید در سایت قفسه آنلاین، انواع قفسه های فروشگاهی را از نظر کیفیت و قیمت مقایسه کنید و با توجه به بودجه خود و همچنین سلیقه خود، اقدام به انتخاب نوع قفسه فروشگاهی نمایید. همچنین کارشناسان ما در قفسه آنلاین، می توانند راهنمایی های بیشتری را در این خصوص ارائه دهند.

نکات مهم در خصوص جدیدترین قفسه فروشگاهی

نکات مهم در خصوص جدیدترین قفسه فروشگاهی
نکات مهم در خصوص جدیدترین قفسه فروشگاهی

امروزه با توجه به تعدد فروشگاه های مختلف در مشاغل گوناگون، انتخاب روش های مناسب و بهتر در خصوص جلب مشتری و فروش بیشتر، از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از اولویت های اصلی در این خصوص، ظاهر فروشگاه و جلب توجه نمودن مشتریان است. بنابراین، بایستی در انتخاب نوع قفسه فروشگاهی و به روز بودن مدل و طراحی آن، دقت لازم را داشت.

از طرفی، به دلیل رقابت بسیار بالای فروشگاه ها، صاحبین کسب و کار، دائما خواستار استفاده از جدیدترین قفسه فروشگاهی هستند تا با توجه به مد و انتظارات مشتریان، دائما به روز باشند و از رقبای خود پیشی بگیرند.

با توجه به پیشرفت صنعت تولید قفسه های فروشگاهی، انتخاب بهترین مرکز تولیدی برای ساخت جدیدترین قفسه ها، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که پیشنهاد ما، قفسه آنلاین است.

انتخاب متریال و جنس قفسه بندی فروشگاهی، از اهمیت زیادی برخوردار است

از طرفی دیگر، انتخاب متریال و جنس قفسه بندی فروشگاهی، از اهمیت زیادی برخوردار است و بایستی از متریالی بهره ببرید که متناسب با شغل شما باشد.

همچنین، مراقبت های قفسه های فروشگاهی، به اندازه خرید و استفاده از آن بسیار مهم است و لازم است قبل از خرید و تهیه قفسه ها، اطلاعات لازم در خصوص نگهداری و تمیز نمودن قفسه ها به دست آورید تا دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد و از صرف هزینه های مجدد برای تهیه قفسه ها جلوگیری گردد.

بر کسی پوشیده نیست که هر قفسه فروشگاهی، دارای مزیت ها و معایب خاص خود است و باید در خصوص این موارد، اطلاعات لازم را کسب کرد.

امروزه از قفسه های فلزی بیشتر استفاده می شود؛ زیرا ماندگاری و مقاومت بالایی دارد. اما باید با توجه به نوع شغل خود، انتخاب درست تری در خصوص نوع جدیدترین قفسه فروشگاهی داشته باشید.

به عنوان مثال، فروشگاه هایی که تنوع محصولات زیادی دارند، می توانند از قفسه های فلزی استفاده کنند. اما فروشگاه یا مغازه ای که تعدد محصولات کمتری دارد، دکوراسیون قوی تر و زیباتر، می تواند اولویت بیشتری داشته باشد و استفاده از قفسه های چوبی یا شیشه ای، انتخاب بهتری خواهد بود.

به صورت کلی، توصیه می کنیم که حتما برای تهیه قفسه فروشگاهی، با کارشناسان ما در قفسه آنلاین در ارتباط باشید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت قفسه ها و مقایسه آنها، می توانید به سایت قفسه آنلاین مراجعه نمایید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

ما در این مقاله، به بررسی جدیدترین قفسه فروشگاهی پرداختیم. امروزه با توجه به تعدد مشاغل مختلف و نیاز آنها با طراحی دکوراسیون و چیدمان محصولات، استفاده از جدیدترین قفسه های فروشگاهی، از اهمیت زیادی برخوردار است.

با توجه به شغل خود و نوع محصولات خود، بایستی بهترین انتخاب را در نوع قفسه، متریال قفسه و دکوراسیون آن داشته باشید. همچنین بایستی با توجه به پیشرفت روز افزون مد و همچنین تجهیزات قفسه سازی، اقدام به تهیه جدیدترین قفسه های فروشگاهی نمایید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر در خصوص تهیه قفسه های فروشگاهی و اطلاع از جدیدترین قفسه ها، با کارشناسان ما در قفسه آنلاین در ارتباط باشید و با مراجعه به وبسایت قفسه آنلاین، اطلاعات لازم را کسب نمایید.

در پایان با هزینه های پنهان قفسه فروشگاهی آشنا شوید.

بورس قفسه فلزی

بورس قفسه فلزی

در این مقاله، سعی می کنیم موضوع بورس قفسه فلزی را مورد بررسی قرار دهیم. لطفا ما را تا انتهای مقاله همراهی نمایید. آدرس بورس

ادامه مطلب »
ارزانترین قفسه برای مغازه

ارزانترین قفسه برای مغازه

در این مقاله، به بررسی ارزانترین قفسه برای مغازه خواهیم پرداخت. ما را همراهی نمایید. ارزانترین قفسه برای مغازه به عوامل مختلفی از جمله اندازه

ادامه مطلب »
طریقه نصب قفسه فلزی

طریقه نصب قفسه فلزی

در این مقالهاز قفسه آنلاین، سعی می کنیم به این سؤال پاسخ بدهیم که طریقه نصب قفسه فلزی چگونه است؟ با ما همراه باشید. یکی

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قفسه آنلاین با سال ها تجربه در امر مشاوره ، طراحی فضا ، فروش و اجرا سیستم های قفسه بندی برای تمامی مشاغل ، فروشگاه ها و کسب کارهای محتلف اعم از فروشگاه هیا غذایی و مایحتاج روزمره ، هایپرگوشت مرغ ،قنادی ها ،سوپر پروتئین ها …..

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید