بورس قفسه فلزی

بورس قفسه فلزی

فهرست مطالب

در این مقاله، سعی می کنیم موضوع بورس قفسه فلزی را مورد بررسی قرار دهیم. لطفا ما را تا انتهای مقاله همراهی نمایید.

آدرس بورس قفسه فلزی در تهران

بورس قفسه فلزی شامل انواع مختلف قفسه‌ های انبار است که باعث سهولت در چیدمان و نظم دهی به محصولات یا وسایل کار مصرف کنندگان می ‌گردد. واحد فیزیکی قفسه آنلاین، واقع در تهران، نسیم شهر،شهرک صنعتی به عنوان بورس قفسه فلزی شناخته می شود. شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. 

افرادی که به دنبال نظم بخشیدن به کارگاه، انبار خانه یا کارخانه های بزرگ و صنعتی خود هستند، می بایست از قفسه ‌های فلزی استفاده کنند. به همین منظور، قفسه های گوناگونی از قبیل قفسه پلاستیکی، چوبی و فلزی به بازار عرضه شده است.

در این مطلب، به معرفی و ارائه توضیحات کامل پیرامون بورس قفس فلزی خواهیم پرداخت. همین طور سعی می‌ کنیم مزایا و کاربردهای فراوان آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

در این راستا می توانید به سایت قفسه آنلاین مراجعه نمایید. سایت قفسه آنلاین، از معتبرترین منابع در این زمینه به شمار می آید. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

قفسه آنلاین جزو برترین کارخانه تولید قفسه های فلزی است.

چرا باید اطلاعات خود را در زمینه بورس قفسه فلزی افزایش دهیم؟

چرا باید اطلاعات خود را در زمینه بورس قفسه فلزی افزایش دهیم؟
چرا باید اطلاعات خود را در زمینه بورس قفسه فلزی افزایش دهیم؟

همان گونه که بیان شد، متریال های گوناگونی مانند چوب، پلاستیک و فلز در ساخت قفسه ها مورد استفاده قرار می ‌گیرند. ولی در این میان قفسه هایی که از جنس فلز ساخته شده ‌اند، دارای مقاومت بیشتری بوده و می ‌توانند وزن زیادی را تحمل کنند.

به این علت در اکثر کارخانجات صنعتی و کارگاه ‌های تخصصی، بیشترین کاربرد را دارند. افراد با نصب این قفسه ها به آسانی قادر هستند تا در روند نظم بخشیدن به انبار یا کارگاه‌ خود از کوچکترین‌ فضا، حداکثر بهره را ببرند.

در واقع به علت کاربرد فراوان قفسه های فلزی، می ‌بایست سطح اطلاعات خود را در زمینه بورس قفسه فلزی افزایش دهید. قفسه ‌های فلزی در مقایسه با سایر قفسه ‌ها در مقابل نم و رطوبت، دارای مقاومت بالایی هستند.

اغلب محیط سوله ها و انبارها به علت افزایش رطوبت هوا ممکن است به قفسه ‌ها آسیب زده و باعث ایجاد پوسیدگی در آن ها شوند

اغلب محیط سوله ها و انبارها به علت افزایش رطوبت هوا ممکن است به قفسه ‌ها آسیب زده و باعث ایجاد پوسیدگی در آن ها شوند. ولی چنانچه این مکان ‌ها به قفسه ‌های فلزی مجهز شوند، دیگر نگرانی از بابت تأثیرات مخرب نم و رطوبت نخواهید داشت.

در این سال ‌ه،ا بورس قفسه های فلزی امکانات و مزیت‌ های فراوانی در راستای بهینه سازی و تجاری سازی صنعت قفسه های فلزی گوناگون در مقایسه با دهه ‌های گذشته ایجاد نموده است.

به علت  تنوع چشمگیر در طراحی و پیشرفت روزافزون تکنولوژی صنعتی در زمینه تولید و نصب قفسه فلزی، بدون تردید می ‌توان گفت که قفسه های فلزی از جایگاه برتری نسبت به قفسه هایی که از جنس پلاستیک و چوب ساخته شده اند، دارا بوده و تغییرات عظیمی را در سیستم قفسه ‌بندی رقم زده اند.

در ادامه نوشتار و با کمک سایت قفسه آنلاین، توضیحات کامل تری را در این رابطه ارائه خواهیم داد.

بررسی ویژگی های بارز بورس قفسه فلزی

بورس قفسه فلزی دارای خصوصیت ‌های متعددی مانند مقاومت، استحکام و دوام زیاد هستند. در واقع این محصولات یکی از نمونه های پر طرفدار تجهیزات ذخیره سازی و نگهداری در محیط های داخلی منازل، محیط های صنعتی و اماکن اداری و سازمانی به شمار می روند.

حمل و نصب آسان

در بورس قفسه فلزی، ابعاد و طرح های متنوعی برای قفسه هایی مانند قفسه مشبک در اختیار افراد قرار می گیرد که متقاضیان می توانند با توجه به اندازه و طرح مورد نیاز، قفسه کارآمد را تهیه کنند. قفسه های مشبک به صورت کامل از فلز تولید شده و مصرف کنندگان به آسانی می توانند آن ها را جابجا نموده و در محل مورد نظر نصب کنند.

همین طور قفسه فلزی به آسانی و با کمک ابزار ساده ای از قبیل سرپیچ و پیچ و مهره در دسترس بوده و قابل نصب هستند.

لطفا از پست طریقه نصب قفسه فلزی دیدن کنید.

طراحی منحصر به فرد

این قفسه ها معمولاً برای نگهداری ابزار و کالاها مورد استفاده قرار می گیرند و عمدتاً به صورت پنجره ای باز طراحی شده اند که افراد می توانند محتویات موجود در آن را مشاهده نموده و به آن ها دسترسی داشته باشند.

مورد بعدی پیرامون طراحی منحصر به فرد قفسه های فلزی، کاربرد آن به منظور حفاظت از کالاها در برابر آسیب های خزندگان، حشرات، آب و هوای نامساعد و آفت ها است. طراحی این قفسه ها بسیار شکیل بوده و در هر مکانی که نصب شوند، زیبایی فضای اطراف را دو چندان می کنند.

میزان مقاومت

میزان مقاومت قفسه های فلزی در مواجهه با شرایط گوناگون مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

  • مقاومت در مواجهه با ضربات

همان طور که می ‌دانید، معمولاً انبارها مکانی برای ورود و خروج محصولات و ابزارهای مختلف هستند و امکان ضربه خوردن و برخوردهای شدید وجود دارد.

به این خاطر چنانچه افراد به دنبال قفسه های دائمی به منظور نصب در کارگاه ها و انبارها هستند، می ‌بایست از اجناسی استفاده کنند که در مقابل ضربه ها دارای مقاومت زیادی باشند.

در حقیقت قفسه هایی که از جنس فلز ساخته شده‌ اند، برخلاف قفسه‌های چوبی و پلاستیکی به آسانی تخریب نشده و می توان گفت که ایجاد ریزش یا شکستگی در آن ها غیر ممکن است.

  • مقاومت در برابر اصطکاک

این ویژگی قفسه های فلزی، آن ها را به یکی از انتخاب های اساسی برای نظم دهی و نگهداری کالاهای مختلف در تمام محیط ها تبدیل نموده است.

  • مقاومت در برابر رطوبت و خوردگی

به طور کلی قفسه های عرضه شده در بورس قفسه فلزی، جزء محکم ترین انواع تجهیزات به منظور نگهداری کالاها محسوب می شوند. جنس اغلب این محصولات از فلز آلومینیوم یا فولاد سخت است که سبب افزایش مقاومت آن ها در برابر وزن بسیار زیادی که ممکن است روی شبکه ها قرار بگیرد، خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بورس قفسه فلزی، به سایت قفسه آنلاین مراجعه نمایید.

انعطاف پذیری بالا

قفسه های عرضه شده در بورس قفسه فلزی می توانند با مد نظر قرار دادن نیازهای افراد، در ابعاد و اشکال گوناگون ساخته شوند و این موضوع باعث کاربرد فراوان این تجهیزات در محیط های مختلف است.

مزیت های استفاده از قفسه فلزی شامل چه مواردی است؟

چنانچه بخواهیم چند نمونه از مزایای استفاده از قفسه فلزی را مورد بررسی قرار دهیم، باید به موارد زیر اشاره نماییم:

  1. طول عمر بسیار زیاد
  2. استفاده بهینه از فضای مورد نظر
  3. صرفه جویی نسبت به مصرف تجهیزات مختلف
  4. افزایش زیبایی بصری در محیط با ایجاد نظم در چیدمان وسایل و کالاها
  5. کمتر شدن هزینه ها به دلیل افزایش فضایی که در دسترس افراد قرار می گیرد.
  6. برخورداری از تنوع فراوان در قفسه های فلزی با توجه به کارایی و تحمل وزن
  7. حمل و نقل آسان به خصوص در مورد قفسه های فلزی که دارای پیچ و مهره هستند.
  8. اطمینان خاطر مصرف کنندگان به دلیل تحمل وزن بسیار زیاد

راهنمای تهیه قفسه های فلزی

بهتر است همواره قبل از تهیه هر نوع تجهیزات و وسایل کاربردی، تلاش نموده و اطلاعات خود را پیرامون آن افزایش دهید. این موضوع باعث می گردد تا کامل ترین و بیشترین سود از آن وسیله نصیب شما شود.

تجهیزات موجود در بورس قفسه فلزی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و می بایست قبل از خرید، نکات مهم در مورد آن ها مانند مواد اصلی به کار رفته در ساخت محصول، سطح کارایی، فضای مورد نیاز و غیره به طور کامل مد نظر قرار گیرند.

در این قسمت قصد داریم فاکتورهای مهم پیش از تهیه قفسه فلزی را در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار دهیم تا بهترین و رضایتبخش ترین خرید را تجربه کنید. با مراجعه به سایت قفسه آنلاین، می توانید به این مهم دست پیدا کنید.

محیطی که باید قفسه های فلزی در آنجا نصب شوند

اولین و اساسی ترین موضوع در رابطه با تهیه قفسه هایی از جنس فلز، پاسخ به این پرسش است که در چه محیطی می خواهید از این تجهیزات استفاده نمایید؟

چنانچه برای محیط داخلی یک مغازه یا یک فروشگاه به این محصولات نیاز دارید، قفسه ای که باید خریداری نمایید، با قفسه های فلزی انبار دارای تفاوت های عمده ای هستند.

در واقع برای محیط داخلی یک سوپرمارکت، ابعاد و طراحی و همین طور رنگ قفسه فلزی بسیار حائز اهمیت است؛ مسلماً در مورد محیط هایی مانند انباری، این موضوع در اولویت قرار نمی گیرد و مسئله اصلی، دوام و مقاومت بالای محصول است.

با توجه به حوزه کاری و نوع محصولات می بایست جنس قفسه ها را انتخاب کنید

مورد بعدی که باید در هنگام خرید از بورس قفسه فلزی مد نظر قرار بگیرد، پیرامون جنس قفسه ها است.

به این صورت که افراد می بایست با توجه به حوزه کاری که در آن مشغول به فعالیت هستند، محصول دلخواه خود را تهیه کنند. به عنوان نمونه قفسه مورد نیاز در یک فروشگاه تجهیزات یدکی اتومبیل، با قفسه موجود در یک مرکز خرید لباس یکسان نیستند.

 قبل از خرید قفسه فلزی باید تناسب بین محصولات و جنس قفسه ها مورد بررسی قرار بگیرند. با وجود تنوع قفسه در بورس قفسه فلزی، افراد می توانند در هر حیطه ی شغلی آن ها را تهیه کنند.

انبار کارخانه های صنعتی، مغازه ها، محیط داخلی خانه ها و غیره، از جمله مکان هایی هستند که می توان با توجه به کالای مورد نظر، قفسه متناسب را خریداری و نصب نمود.

پیشنهاد می کنیم مقاله قفسه انبار را مطالعه کنید.

میزان تحمل وزن قفسه های فلزی باید تعیین شوند

میزان تحمل وزن قفسه های فلزی باید تعیین شوند
میزان تحمل وزن قفسه های فلزی باید تعیین شوند

موضوع تحمل وزن قفسه ها، با کالا و محصولاتی که درون آن ها قرار می گیرند، رابطه مستقیمی دارد. بنابراین لازم است با توجه به فروشگاه یا انبار مورد نظر، قفسه ها خریداری شوند.

یکی از دلایل مهم بودن این موضوع این است که عدم تناسب وزن و نوع قفسه می تواند خسارت زیادی را به محصولات وارد نماید. به عنوان مثال، ریزش طبقات یکی از این صدمات است.

در میان انواع مختلف قفسه ها، بالاترین سطح تحمل وزن مختص به قفسه های فلزی است. از این رو بهترین گزینه برای استفاده در انبارها یا مراکز عرضه کالاها با  وزن زیاد به شمار می روند.

برای مواد خوراکی یا کالاهای سبک وزن، استفاده از قفسه های با تحمل وزن بالا مناسب نیست. در این مکان ها اغلب از قفسه های فلزی مشبک استفاده می کنند. در قسمت های بعدی، به معرفی این مدل از قفسه ها خواهیم پرداخت.

طراحی و رنگبندی قفسه فلزی را باید مد نظر قرار دهید

طراحی و رنگبندی قفسه فلزی را باید مد نظر قرار دهید
طراحی و رنگبندی قفسه فلزی را باید مد نظر قرار دهید

مورد دیگری که می بایست پیش از تهیه این محصولات به آن توجه شود، نوع طراحی و رنگبندی آن ها است. به عنوان نمونه، چنانچه برای محیط داخل سوپرمارکت نیاز به نصب قفسه دارید، انتخاب رنگ های مناسب باعث افزایش زیبایی محیط مورد نظر می گردد.

توجه به ابعاد فضایی که باید به قفسه ها اختصاص داده شوند

قبل از تهیه قفسه فلزی، می بایست تناسب میان فضای مورد نظر و ابعاد قفسه ها به دقت بررسی شوند. به این صورت که ابتدا لازم است خریداران، ابعاد کامل و صحیح از مکانی که می خواهند قفسه ها را در آن نصب کنند، در اختیار داشته باشند.

چنانچه این اندازه گیری به درستی انجام نشود، افزون بر پرداخت هزینه ی اضافی، قسمت زیادی از فضای انبار یا مغازه، به وسیله قفسه اشغال شده و مانع تردد آسان می گردد.

قفسه های فلزی باید از قابلیت افزایش طبقات برخوردار باشند

قابلیت افزایش طبقات نیز یکی از عمده ترین مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه نمود. در واقع مد نظر قرار دادن شرایط در آینده باعث صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد؛ به نحوی که در صورت لزوم می توان با هزینه بسیار اندک، طبقات قفسه فلزی را افزایش داد.

قفسه های فلزی باید دارای لوازم جانبی باشند

یکی دیگر از نکاتی که در مورد تهیه قفسه فلزی بهتر است مد نظر قرار بگیرد، برخورداری از وسایل جانبی است.

ممکن است در بعضی از نمونه های قفسه پلاستیکی یا چوبی، به تجهیزات جانبی مخصوصی برای اتصال آن ها نیاز نباشد، ولی در بورس قفسه فلزی به منظور اتصال اصولی، به قلاب، پیچ، پایه، مهره، پنل های گوناگون و نرده نیاز است.

معرفی انواع قفسه فلزی

در قسمت های قبلی مقاله به این موضوع اشاره کردیم که انواع گوناگونی از قفسه ها در بورس قفسه فلزی موجود است که هر یک براساس حرفه و نیاز افراد به بازار عرضه شده است.

چنانچه با مدل های مختلف این تجهیزات آشنایی داشته باشید، می توانید یک خرید مطمئن و مناسب را انجام دهید. برای کسب آگاهی بیشتر، به سایت قفسه آنلاین مراجعه نمایید.

در این بخش از مقاله، به معرفی انواع قفسه فلزی خواهیم پرداخت.

قفسه فلزی پالت راک

این  محصولات یکی از تخصصی ترین و معروف ترین انواع قفسه ها در دنیا به حساب می آیند. این قفسه ها بسیار محکم بوده و با کمک ماشین های لیفتراک به قسمت های مختلف منتقل می گردند.

اغلب برای کارخانه های صنعتی و انبارهای بزرگ از این قفسه ها استفاده می کنند چرا که به راحتی قادر هستند از وسایل سنگین وزن محافظت کنند.

قفسه های پالت راک می توانند تا وزنی بالغ بر ۴۴ تن را نیز تحمل کنند.

قسمت های تشکیل دهنده پالت راک ها در بر گیرنده موارد زیر است:

  1. بازوی راک
  2. قاب راک
  3. حفاظ قاب و ستون
  4. اتصال دهنده و رابط
  5. محافظ پشت قفسه فلزی
  6. توری نگهدارنده
  7. محافظ شبکه ها
  8. سطح زیرین پالت ها
  9. تابلوی راهنما
  10. پالت ها
  11. سطح زیر جعبه پالت
  12. جعبه پالت
  13. پالت لاستیک
  14. پالت شبکه

 

قفسه فلزی سردخانه

قفسه فلزی سردخانه ای به نوعی تولید شده اند که می توانند گردش هوا را به صورت صحیح در بین قفسه ها منتقل کنند.

صفحه های زیرین این تجهیزات به صورت سبد یا تور طراحی شده اند و این مورد در افزایش جریان هوای متعادل بسیار مؤثر است. مهمترین کاربرد این قفسه ها برای نگهداری مواد خوراکی، داروها و غیره است.

قفسه فلزی پیچ و مهره ای انبارها

قفسه فلزی پیچ و مهره ای انبارها
قفسه فلزی پیچ و مهره ای انبارها

این قفسه ها از دو قسمت پنل ها و نبشی ها ساخته شده اند و پیچ و مهره ها باعث اتصال آن ها به یکدیگر شده است. یکی از دلایل پرطرفدار بودن این قفسه ها، نصب سریع و عدم نیاز به جوشکاری است.

می توان گفت که این مدل، فراوان ترین قفسه فلزی است که اکثر افراد آن را در مراکز آموزشی، اداره ها، کارگاه های کوچک، انباری منازل و غیره مشاهده می کنند.

شما در حال خواندن پست بورس قفسه فلزی هستید.

قفسه های فلزی مورد استفاده در فروشگاه ها

<yoastmark class=

قفسه های مورد استفاده در فروشگاه ها نیز از جنس فلز تولید می گردند و بارزترین تفاوت آن ها در طراحی، رنگبندی و ابعاد است. مونتاژ این قفسه ها هم کار پیچیده ای نیست و به راحتی قابل نصب هستند.

یکی از مدل های بسیار پرکاربرد این محصولات، قفسه فروشگاهی دو طرفه است که یک دیواره جدا کننده در وسط آن تعبیه شده و افراد می توانند این نمونه را در لاین های وسط مرکز خرید قرار دهند تا هر دو سمت آن قابل مشاهده باشد.

از مدل های دیگر قفسه های فروشگاهی می توان به قفسه های گرد، قفسه های ایستای یک طرفه، سبدی، مولتی بار، دیواری و غیره اشاره نمود. همین طور نوع طراحی و رنگبندی این قفسه ها، تأثیرات چشمگیری را در زیبایی فروشگاه ایجاد می کنند.

جمع بندی

جمع بندی
جمع بندی

در این مطلب، به موضوع بورس قفسه فلزی پرداخته شد. به منظور نگهداری درست و ایجاد نظم در چیدمان کالاها، بهتر است از قفسه هایی که از جنس فلز تولید شده اند، استفاده کنید. زیرا عمر مفید این محصولات بسیار بیشتر از سایر موارد است.

امیدواریم با گردآوری این مقاله و با کمک از سایت قفسه آنلاین، توانسته باشیم به صورت کامل شما را با انواع قفسه های فلزی و مزیت های آن ها آشنا کنیم.

بورس قفسه فلزی

بورس قفسه فلزی

در این مقاله، سعی می کنیم موضوع بورس قفسه فلزی را مورد بررسی قرار دهیم. لطفا ما را تا انتهای مقاله همراهی نمایید. آدرس بورس

ادامه مطلب »
ارزانترین قفسه برای مغازه

ارزانترین قفسه برای مغازه

در این مقاله، به بررسی ارزانترین قفسه برای مغازه خواهیم پرداخت. ما را همراهی نمایید. ارزانترین قفسه برای مغازه به عوامل مختلفی از جمله اندازه

ادامه مطلب »
طریقه نصب قفسه فلزی

طریقه نصب قفسه فلزی

در این مقالهاز قفسه آنلاین، سعی می کنیم به این سؤال پاسخ بدهیم که طریقه نصب قفسه فلزی چگونه است؟ با ما همراه باشید. یکی

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قفسه آنلاین با سال ها تجربه در امر مشاوره ، طراحی فضا ، فروش و اجرا سیستم های قفسه بندی برای تمامی مشاغل ، فروشگاه ها و کسب کارهای محتلف اعم از فروشگاه هیا غذایی و مایحتاج روزمره ، هایپرگوشت مرغ ،قنادی ها ،سوپر پروتئین ها …..

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید